Forget your fears...
...and want to know more...
Voor BF2 heeft Army of GoT kortstondig bestaan, deze is alleen grotendeels gestopt om toen een clan op te zetten die niet volledig voor de vrije community waren. Het BF2 gehalte is daar alleen toch al wel een stuk gezakt, maar begint weer te kriebelen bij een groot deel van onze members.Aetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:27:
... wat er over is van de Battlefield 1942 clan die ooit Army of GoT heette
Ik heb daar een paar jaar terug flink liggen fraggen en ik heb daar veel lol aan beleefd. Bestaat die clan nog, al dan niet voor of BF2 of BF 2142? Ik wil graag weer ns in clanverband samenspelen, al zullen mn skills na 2 jaar niet spelen wat roestig zijn...
Is er iets anders waar ons tweakers zich bij scharen? Of in ieder geval iets nederlandstaligs ivm voice communicatie?
Forget your fears...
Dood wil ik niet zeggen maar ik mag de naam officieel niet zeggen met link want dan ben ik aan het recruiten wat niet mag volgens de regels die gelden binnen GoTAetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:33:
... goed, ik snap dat die clan dus dood is. 2 dode linkjes daar. Jammer
Is er iets anders waar ons tweakers zich bij scharen? Of in ieder geval iets nederlandstaligs ivm voice communicatie?
Blader anders eens het onlangs gesloten BF2 topic 'ff' door
[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-06-2007 16:36 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Stuur me d'n info ns naar aeternus@xs4all.nl ofzo. Dan houden we ons ns aan de forumregeltjes
Forget your fears...
Owjah btw... mail is gestuurd
Ik zou zeggen kom op teamspeak, meestal zitten er wel 8/9 BF2 te doen en een aantal GTR2 etc....
De activiteit ligt meestal iets later op de avond dat wel.
Maar op teamspeak krijg je de meeste hoogte van wat voor volk er zit, of er uberhaubt normaal niet maf en (prettig) gestoord volk is
[ Voor 80% gewijzigd door Suicyder op 19-06-2007 16:45 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()