Toon posts:

[T-Mobile] Internet Totaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Internet Totaal abonnement afgesloten bij T-Mobile en daarbij Express Card gekregen. Nu heb ik op mijn laptop Windows Vista Ultimate 64 bits draaien en het lukt me niet om de Express Card aan de praat te krijgen. Iedere keer als ik hem in de laptop steek krijg ik de melding dat er drivers geinstalleerd moeten worden. Diverse zaken geprobeerd. De software van T-Mobile speciaal voor Vista geinstalleerd, Option Mobile Manager van de engelse site geinstalleerd maar beiden leiden tot niets. Ook iedere keer eerst Vista opnieuw geinstalleerd zodat er geen files van een vorige installatie bleef staan.

Mijn vraag is nu of er iemand is die deze combinatie aan de praat heeft gekregen (Express Card en Vista 64 bits)

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 07:26
Ik heb geen T-mobile maar zoek eens via google op 'Express Card+T-Mobile+drivers'...

Verwijderd

Topicstarter
Na wat verder zoeken ben ik nog wel op de volgende site gestuit http://webnwalkvista.com/

Helaas bod dit ook geen oplossing. Toen maar contact gezocht met de fabrikant, ondanks dat ze geen support meer geven op de kaarten die door T-Mobile zijn uitgegeven. Van Option kreeg ik het volgende antwoord

The Windows 64 bit drivers are in the process of being released and integrated in communication software. As soon as they are available, we will present them to all operators and distributors, who will be able to send them to their customers.

We cannot give you an exact release date as of yet.

Ik vrees dat er niets anders op zit dan te wachten :(