Toon posts:

2 Nokia's en Acer notebook voor 300 bij Lynk.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de volgende aanbieding staan bij www.lynk.nl.

Samengevat 2x nokia 6021 en een Acer laptop gratis bij 2 maal een 1 jarig t-mobile zakelijk optimaal abonnement. Toen ik even aan het rekenen ben geslagen kwam ik uit op een bedrag van 300 euro te betalen verspreid over een jaar (12x25).

Als je van deze aanbieding gebruik maakt moet je het abonnement vergeten en niet gebruiken, maar ligt het aan mij of is dit een goede deal?! Twee telefoons en een laptop voor 300 euro!

In mijn ogen is het addertje onder het gras dat men veel gaat bellen met t-mobile en dat zij daar dan toch winst uit pakken, maar als je dus niet belt ben je klaar!

Wat vinden jullie? Iemand ervaring met dit soort deals? Zie ik nog een addertje over het hoofd? Anders raad ik velen deze deal aan! :)

link: http://www.lynk.nl/index....dingen&do=info&aid=500008

Vriendelijke groet,
Figora

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

2 paupertelefoontjes en 'n laptop met specs :X
Voor de rest zijn er tig van zulke aanbiedingen op het net te vinden

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Vergeet ook de BTW niet ;)

De specs zijn wel erg karig trouwens. :/

[ Voor 45% gewijzigd door Jungian op 19-06-2007 16:05 ]

0.0

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
2 x 12,5 = 25,00
25,00 x 12 = 300
300 x 1,19 = 357
En dan verzendkosten.

[ Voor 24% gewijzigd door BoyzNDaHood op 19-06-2007 16:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het wordt dus finaal gekraakt :)

Maar de laptop zou voor mijn vriendin zijn. Gewoon een film kijken, beetje email checken, muziek online kopen dat soort dingen zijn er prima mee te doen toch? Of kom ik voor grote problemen te staan?

en BTW was ik inderdaad vergeten, stom.. En toch zie ik niet ergens anders een 'redelijke' laptop voor die prijs.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:16:
Ok, het wordt dus finaal gekraakt :)

Maar de laptop zou voor mijn vriendin zijn. Gewoon een film kijken, beetje email checken, muziek online kopen dat soort dingen zijn er prima mee te doen toch? Of kom ik voor grote problemen te staan?

en BTW was ik inderdaad vergeten, stom.. En toch zie ik niet ergens anders een 'redelijke' laptop voor die prijs.
Martplaats?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:16:

Marktplaats?

Daar vind je beter spul dan dit hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw kost die nokia rond 90 euro. Als ik ze (nieuw!) verkoop schat ik er zeker 150 voor 2 te vangen. Dan heb je dus een nieuwe Acer voor 220. Geen geziek met tweedehands batterij. Op marktplaats zie ik voornamelijk notebooks met bijvoorbeeld een 15gb harde schijf en floppydrive voor 200 (dat mensen DAT kopen?!?!)
Groet en dank voor feedback!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Tss :P de afgelopen tijd heb ik toch wel wat andere laptopjes verkocht hoor..
gewoon P IV 1,8 ghz.. 512MB 20~40GB HD DVD speler weet ik veel welke meuk nog meer ;)
ook voor rond de 200 p/s

Binnenkort een NEC Versa verkopen s950.. zal ook wel zo rond de 250~300 weggaan.
Je moet dus gewoon goed zoeken, er is zat spul te vinden, zelfs bij de V&A

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1