Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RKeano
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 09:47
Ik heb een beetje gezocht maar niets gevonden wat bij mij van toepassing is....

Ik heb op de zaak (restaurant) een vaste telefoon aansluiting van KPN, maar deze is hartstikke duur ik betaal ong 30 euro per maand voor alleen een telefoonaansluiting, daarnaast komen er ook nog gesprekskosten bij. Als ik het wil opzeggen kost het mij €80.-, en nowadays heb je bij de meeste andere providers een kpn aansluiting nodig dus ik heb een vraagje.

Is er een aansluiting waarbij ik GEEN adsl of internet erbij hoef te nemen. Aangezien ik geen computer in de zaak heb, heb ik bij combipakketten geen baat. Verder bel ik nauwelijks, ik word vooral gebeld.

Ik heb rond gekeken, maar bij @home was internet verplicht bij het nemen van vaste telefonie, en casema en upc (geloof ik) waren niet beschikbaar in mijn gebied. Dus heeft iemand tips welke ik moet nemen, of toch maar voor een combipakket gaan ook al heb ik geen pc? Ik moet wel nummerbehoud hebben.

Alvast bedankt....

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:20
mobiele telefoon?

• RKeano
Ik wil wel graag nummerbehoud... aangezien het nr. best wel bekend is in de buurt;) En op alle folders etc staat datzelfde nummer.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:20
ah. Belbudget abo van kpn dan? Das toch maar 10 euro in de maand?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 11:51

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

@RKeano

Hoezo betaal je €30,- per maand voor de telefoon??? Voor een standaard aansluiting betaal je €15,26 per maand, dat is dan €30,52 per 2 maand en dus niet per maand.

[ Voor 5% gewijzigd door Hurricane op 19-06-2007 16:09 ]

• RKeano
Nou omdat er om een of ander reden isdn bij aan zit, en als ik die afsluit kost dat mij 80 euro.... ik betaal 55 nog wat per 2 maand, dus 27,50 per maand, maar als kpn het enige is waar je puur telefonie kan krijgen, dan denk ik dat ik dat maar moet doen, en dan de goedkoopste...of hebben jullie andere tips?

bedantk voor jullie reacties

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
RKeano schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:44:
Nou omdat er om een of ander reden isdn bij aan zit, en als ik die afsluit kost dat mij 80 euro.... ik betaal 55 nog wat per 2 maand, dus 27,50 per maand, maar als kpn het enige is waar je puur telefonie kan krijgen, dan denk ik dat ik dat maar moet doen, en dan de goedkoopste...of hebben jullie andere tips?

bedantk voor jullie reacties
Gewoon ISDN af laten sluiten (en de 80E betalen)
En belbudget nemen.

Dat is het goedkoopste.

...less is more

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 11:51

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je kan het ook om laten zetten naar ISDN-1 dan betaal je per maand minder en kan je wel gewoon je ISDN apparatuur blijven gebruiken.

• RKeano
Ik heb helemaal geen isdn apparatuur dat is het nou juist...(het is trouwens allemaal voor me vader weet niet hoe die dat allemaal heeft zitten, maar goed bedankt(Y))

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:27

orf

Heeft hij geen isdn voor een tweede lijn zoals bijvoorbeeld een fax?
Daarnaast; zijn dit nu de kosten waar je je druk om moet maken?
Pagina: 1