Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat voor scsi-controller heb je? Heb je de snelheid in Plextools wel goed ingesteld?
Probeer eens Exact Audio Copy. En probeer eens een lange CD (80 minuten) en dan de laatste track. Daar is hij het snelst.
Bij mij op mijn Adaptec 2940UW begint hij op ca. 20 speed (eerste track) en trekt op naar 38 speed (laatste track).
Probeer eens Exact Audio Copy. En probeer eens een lange CD (80 minuten) en dan de laatste track. Daar is hij het snelst.
Bij mij op mijn Adaptec 2940UW begint hij op ca. 20 speed (eerste track) en trekt op naar 38 speed (laatste track).
Houdoe
Ik heb een AMD SCSI kaart, In apparaatbeheer alleen "AMD PCI SCSI Controller" genoemd. Het is een UW controller, 20MB/s dus. De Plextor zit er als enige aan, dus geen gezeik met ID's enzo, gewoon de standaard 3. Ik zal die instellingen van jou een proberen, maar die CD van mij was al 68 minuten lang, dus hij kwam al aan de rand. Daar was hij nauwelijks sneller.
We hebben het ook allebei over DAE? 38 speed??? Zozo, dat is wel heel erg ver boven de specs toch?
We hebben het ook allebei over DAE? 38 speed??? Zozo, dat is wel heel erg ver boven de specs toch?

Je hebt alles zo staan??????
Ik haal op mijn diamond fireport 40 max 24 speed dae.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Euhm, die synchronistatie niet, ook bericht bij automatisch invoegen niet, maar dat vind ik gewoon irritant. Ik zal het zo effe aanzetten en opnieuw testen.
Met onderstaande instellingen en firmwareversie haal ik zelfs 40-speed!

Houdoe
Thanks voor de tip, ik rip nu op 32,5 speed op een 57 minuten cd gebrand op een 80 minuten cd (waren destijds goedkoper dan 74 minuten cd's, een actie)
Relaxed!
Relaxed!
Hoe hoger het SCSI ID het meer prioriteit het apparaat krijgt ! mischien een optie
40X? Neuh, 48X haalt die van mij. Met firmware 1.11 en aangesloten op een Symbios 860 kaart. Daarvoor op een Advansys FAst-SCSI kaart ook.
Effe uitgerekend: 56/80 = 0.7, dus hij draaide pas op 70% van zijn kunnen, 32,5 / 0,7 = +/- 46 speed... Klopt dus wel.
Voel jij je wel helemaal lekker? Het maakt geen fluit uit welk ID een device is. Das juist 1 van de mooie en makkelijke dingen van SCSI. Denk nou eens na. Je zit nou doodleuk te vertellen dat tape en cd devices een hogere prio hebben dan harddisks, aangezien deze standaard op ID 0,1,2,3 zitten, terwijl tapes op 4, en cd op 6. (Jaja, ik weet dat je plextorretje niet meer geleverd wordt op 6, maar op 3, maar 6 is van oudsher cdrom)Op vrijdag 09 februari 2001 14:29 schreef jnijs het volgende:
Hoe hoger het SCSI ID het meer prioriteit het apparaat krijgt ! mischien een optie
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik heb mijn SCSI bus zo ingesteld:
0: Plex
1: Yamaha CDR400t
7: Symbios U-SCSI (53c860)
Als ik opstart, wordt eerst mijn Yamaha aangesproken, dan mijn plex. Qua snelheid maakt het helemaal nix uit...
0: Plex
1: Yamaha CDR400t
7: Symbios U-SCSI (53c860)
Als ik opstart, wordt eerst mijn Yamaha aangesproken, dan mijn plex. Qua snelheid maakt het helemaal nix uit...
Ik geloof dat firmware 1.11 er nog op zit, zal 1.12 eens proberen...
Lijkt met niet dat je dit zo mag stellen! Dan zou hij namelijk beginnen met 0-speed. Of te wel: het rippen van een CD-tje 'duurt' oneindig lang.Op zaterdag 10 februari 2001 20:43 schreef Grrrrrene het volgende:
Effe uitgerekend: 56/80 = 0.7, dus hij draaide pas op 70% van zijn kunnen, 32,5 / 0,7 = +/- 46 speed... Klopt dus wel.
Ik heb trouwens de volgende SCSI-indeling:
0: Seagate 2 GB
2: DAT-streamer
4: ZIP-drive
5: UltraPlex40
6: Plexwriter 8220
7: Adaptec 2940UW
Houdoe
Tja, dat is ook weer waar, maar toch gaat het wel op: hij haalt aan de rand idd 48 speed op een volledig gevulde 80 minuten cd... Misschien post ik nog wel een screenshot als bewijs, maar ik zie dat al meer mensen dat hebben gehaald
Alsik Plextools gebruik om met mijn Ultraplex 40 dae te rippen gaat het prima & rap zat.
Haalde zelfs een 34 speed .....
Hoe bedoel je effe op me hd gooien die cedee.
plexwriter 12/4/32 & ultraplex 40 op een adaptec 2904 in combinatie met 2 30gb IBM Deskstar 7200 op a7v Promise ata-100.
Haalde zelfs een 34 speed .....
Hoe bedoel je effe op me hd gooien die cedee.
plexwriter 12/4/32 & ultraplex 40 op een adaptec 2904 in combinatie met 2 30gb IBM Deskstar 7200 op a7v Promise ata-100.
Wat ik alleen niet snap is dat hij DAE van 40x haalt, maar bij het lezen van data niet verder dan 18x komt, of heeft dat met error correction te maken wat bij audio uit mag staan, maar bij data altijd aan is?
Ik vraag dit omdat de plextor altijd als snelste drive wordt gezien, maar ver outperformed wordt door de toshiba van mijn huisgenoot, zowel op data doorvoer (hij haalt 40x aan de rand van de cd) als zoektijd (hij haalt bij iedere test maximaal 70ms... Ik kom meestal aan 100, soms minder (90 of soms zelfs 80)...
Ik vraag dit omdat de plextor altijd als snelste drive wordt gezien, maar ver outperformed wordt door de toshiba van mijn huisgenoot, zowel op data doorvoer (hij haalt 40x aan de rand van de cd) als zoektijd (hij haalt bij iedere test maximaal 70ms... Ik kom meestal aan 100, soms minder (90 of soms zelfs 80)...
Pagina: 1