Toon posts:

Zijn er ook grote 4:3 LCD/Plasma's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht dat dit al eens gevraagd is maar met de search vond ik geen toepasselijk topic...

Ik ben voor vervanging van een "normale" TV op zoek naar een vervangend exemplaar van 80cm ongeveer, maar gewoon 4:3, geen breedbeeld. Ik vind echter NERGENS dit soort tv's. Zijn er obscure toko's die deze tv's wel hebben en verkopen of ben ik echt aangewezen op breedbeeld?

PS ik zoek echt een 4:3 TV, en ben niet uit op een breedbeeld vs 4:3 discussie, dit moet gewoon een 4:3 TV zijn.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 23:19
Volgens mij bestaat dit niet. Er zijn wel 4:3 TFT's voor op de computer, maar niet in 32" formaat denk ik :)

Waarom wil je eigelijk wel een tft/plasma maar geen breedbeeld? Kan je toch evengoed bij een crt blijven?

[ Voor 33% gewijzigd door DaRKie op 19-06-2007 12:55 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zover ik weet ben je aangewezen op breedbeeld bij lcd/plasma. Hier is vraag naar omdat zenders en films op DVD hiervoor gemaakt zijn. Beamer zou ook nog kunnen, die hebben vaak 4:3.

☻/
/▌
/ \

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Schop naar het juiste forum

het wordt echt eens tijd dat men de tweedeling van het oude AV forum begint door te krijgen ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen antwoord op je vraag maar waarom niet weer een CRT tv? die hebben toch nog het beste beeld, worden in 4:3 verkocht en zijn goedkoop te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Philflow schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:26:
Geen antwoord op je vraag maar waarom niet weer een CRT tv? die hebben toch nog het beste beeld, worden in 4:3 verkocht en zijn goedkoop te krijgen.
Vanwege herinrichting/verbouwing slaapkamer ouders. Voor de rest kijken ze gewoon nog erg veel 4:3 spul, en qua ruimte past dat daar ook VEEL beter, afgezien van de toeter die er achter op zit.
Pagina: 1