[Outlook] Offline besch. synchr. fout archive.pst

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik heb een vraag over een probleen met een laptop welke zijn eigen profiel offline beschikbaar maakt bij het aan- en afmelden.

Er is een keer in office gekozen het autoarchiveren aan te zetten, en daardoor is er een archive.pst aangemaakt in c:\documents and settings\<username>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\.

Ik heb autoarchiveren uitgezet, het archive.pst ding verwijderd, en de computer opnieuw aangemeld, maar hij het aan- en afmelden krijg ik telkens de fout dat "dit type bestand niet offline beschikbaar kan worden gemaakt". Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd heb gezien, en wat ik nog meer moet verwijderen om van deze irritante fout af te komen ?

Er is ook al een ander topic hierover op got, maar er is nooit op geantwoord, vandaar dit nieuwe topic.

Groeten

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Verwijderd

in outlook:
bestand > gegevensbestandbeheer.
Kijk of hier nog het archief staat. zo ja verwijder deze dan. zo niet maak het profiel opnieuw aan.

• Dark Wanderer
Staat er niet tussen. Welk profiel moet ik dan opnieuw aanmaken ? Hele windows profiel ?

Verwijderd

nee nee nee :) email profiel natuurlijk. je hoeft niet gelijk drastisch te doen :D

op de pc, ga naar: start > instellingen > configuratiescherm > email.

profielen weergeven > selecteer het profiel en verwijder deze. maak deze ook weer aan en volg de stappen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je nou ook nog bedenkt dat een .pst file een soort database formaat is (intern) dan begrijp je ook waarom dat niet offline available gemaakt moet worden.

Je kan wel overwegen de standaard lokatie van de archiefbestanden te veranderen naar een plek waar je dat probleem niet mee hebt.
(gpedit/gpmc).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dark Wanderer
alt-92 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:25:
Als je nou ook nog bedenkt dat een .pst file een soort database formaat is (intern) dan begrijp je ook waarom dat niet offline available gemaakt moet worden.

Je kan wel overwegen de standaard lokatie van de archiefbestanden te veranderen naar een plek waar je dat probleem niet mee hebt.
(gpedit/gpmc).
Het was ook niet de bedoeling dat dit gekopieerd wordt, een eindgebruiker heeft per ongeluk de optie autoarchiveren aangeklikt, en nu blijft windows denken dat het bestand nog bestaat bij het synchronisren.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kijk dan eens in de Offline Files cache of je die kan clearen nadat je de lokatie hebt aangepast?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1