[Vista] "Signature Validation Options"melding na RegCleaner*

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Hallo allemaal,

Vanmorgen was ik het register aan het opschonen met RegCleaner. Dit ging altijd goed en ik was altijd voorzichtig met wat ik verwijderde. Nu kwam er echter na het opschonen een foutmelding, die ik niet meer wegkrijg. Het volgende komt bij alle .exe-bestanden in het scherm, wanneer ik het probeer te openen:

Signature Validation Options

The validation of digital signatures within Explorer can be enabled or disabled. This affects only the icons displayed, but not the ability to manually validate digital signatures.

Vervolgens staat er een vakje wat ik aan kan vinken met daarnaast: Validate digital signatures and display special icons.

Changes to this setting wil not take effect until the next time you log on to Windows.

Aan- of uitvinken en daarna restarten helpt niks, heb het al meerdere keren geprobeerd. RegCleaner maakt backups en biedt de mogelijkheid om deze terug te zetten...maar ja, RegCleaner is ook een .exe-bestand en kan ik dus ook niet openen.

Hoe kom ik hier uit?!
HELP! :'(

Gr. Henrik

Overigens doet dit probleem zich voor op mijn laptop, waarop Windows Vista Home Premium draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kun je nog wel een herstelpunt terugzetten, of werkt dat ook niet meer?

Of je zou via de Recovery Environment (de uitgebreide versie van de Recovery Console) nog een restore point teuig kunnen zetten...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Nee, dat lukt helaas niet. Bij het proberen hiervan, kreeg ik uiteraard dezelfde melding en opende het recovery-programma niet! :(

Wanneer de Recovery Environment op een andere manier geactiveerd kan worden, zou je dat dan kunnen uitleggen?

Voor bijv. officeprogramma's heb ik inmiddels al een simpele oplossing gevonden: oude word/excel/powerpoint bestanden opzoeken en deze openen. Zodoende openen Word, Excel en Powerpoint wel en kan ik in dat programma weer op 'nieuw' klikken. Maar om nou op die manier met elk programma te moeten werken.. :S