Logitech G7 foetsie welke muis nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-02 16:37
Beste Tweakers,

Ik zit al maanden te kwijlen over de G7 muis, leek me echt ideaal. Gister smak belastingcenten teruggekregen dus ik denk eens kijken wat die kost. Juist ja nergens meer te koop, even zoeken op GOT en ja hoor hij is uit de handel genomen. Ik heb al eerder een MX revolution in handen gehad maar ik vind ehm echt lompgroot niet echt mooi enzo. Maar geen idee welke muis het nu moet worden!

Ik zit al jaren met Logitech en zelfs mijn huidige zeer heftig versleten Mx 700 bevalt nog redelijk afgezien van die vervelende batterijen.

Ik zoek eigelijk een Logitech muis die lijkt op de G7 maar zonder de fouten :Y)

Oftewel een draadloze muis, hoge dpi, duimknoppen, lekker in de hand niet te groot en het liefst met een accupack en als het dan nog zou kunnen van Logitech maar als er aanraders zijn voor andere merken kom maar op!

Bedankt alvast!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik gebruik zelf ook een Mx 700 op dit moment.
Heb voor mijn vriendin een DiNivo Media Desktop Laser aangeschaft. Daar zit een Mx1000 bij.
Ik moet zeggen. Heerlijke muis! Zou mijn opvolger zijn. Mijn huisgenoot heeft de Revolution, maar ik vind persoonlijk de Mx1000 een betere opvolger van de Mx700.

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-02 16:37
Heb ff zitten kijken naar die Mx1000 njah ik moet zeggen de Mx700 is zeer goed bevallen maar die Mx1000 heeft die de fouten van de Mx700 ook?

De Mx700 heeft namelijk een vrij kort bereik (dockingstation/receiver kan niet al te ver staan en ik kijk films op tv dus dan is de muis te kort en mag ik telkens heen en weer lopen).

Mijn huidige ervaring met het dockingbay is dat je een paar minuten moet prutsen voor die goed contact maakt (momenteel laad ik de batterijen van de Mx700 op in een normale oplader aangezien het te frustrerend is)

En is de Mx1000 ook echt precies? Want deze muis heeft de slijtage/brandplekken al op mijn bureau aangebracht en ik moet dus een muis die ondanks de ondergrond een beetje kan werken.

Geld is overigens niet echt een probleem, heb deze muis toendertijd ook voor een 90 euro gekocht en geen spijt van gehad aangezien die het nog steeds doet.

Ik zal de Mx1000 in ieder geval even in de winkel bekijken zodat ik weet hoe die in de hand ligt, bedankt voor de tip!

Verwijderd

Zelfde probleem.

Onbegrijpelijk waarom de beste wireless gamingmuis niet meer te verkrijgen is maar de G5 wel (deze met draad).
De MX1000 is stijtig om te zeggen maar brol gezien een constructiefout.
Onderaan de muis zie je 2 coperen connectoren voor het opladen.
Deze 2 draaien in de muis en maken zo een verbinding met de printplaar van de muis met een soldeerpunt die aan de andere kant van de printplaat ook gesoldeert is met de draaden van de helaadbare batterij.

Gevolg, de koperen connectoren na verloop van tijd afbreken aan die soldeerpunt en bijgevolg wil de muis niet meer opladen.

Op het werk veel problemen mee gehad.
Bovendien mag je ook niet vergeten om de muis in het laadstation te zetten anders zit je daar terwijl bij de G7 je gewoon de batterij verwisselt.

De MX revolution is idd nogal lomp en werkt met hetzelfde systeem als de MX 1000.