Ik heb net een Creative Zen V Plus (2 GB) gekocht. Braaf de installatieinstructies gevolgd, maar opladen wil hij niet. Ik heb hem nu op 3 typen laptops en 2 typen PC's geprobeerd, maar no results. Ik kan hem wel met bv. de Verkenner of met de Creative Media Explorer benaderen. Enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dat oplos?
Heb je echt gechecked of de batterij niet opgeladen wordt, of heb je alleen naar het lampje gekeken? Wellicht dat de batterij wel oplaad, maar dat de speler dit niet correct laat weten. Verder, nieuwste firmware?
Kijk verder eens in de manual. Wellicht heeft het spelertje een knopje dat je moet induwen, of laadt hij alleen op als het onder de x% van de batterij komt, om deze te sparen.
Kijk trouwens, zoals hierboven gezegd wordt, goed naar het batterijtje, het kan best dat je er gewoon overheen kijkt. Zet het ding voor de grap ook eens uit, dan zou je fullscreen iets moeten zien. Probeer het desnoods eens op een PC zonder drivers, en/of met een andere kabel.
Kijk trouwens, zoals hierboven gezegd wordt, goed naar het batterijtje, het kan best dat je er gewoon overheen kijkt. Zet het ding voor de grap ook eens uit, dan zou je fullscreen iets moeten zien. Probeer het desnoods eens op een PC zonder drivers, en/of met een andere kabel.