Hallo,
Ik wil een udp datagram ontvangen, maar ik heb het probleem dat hij een fout geef en dat ik dus eerst de BIND method moet aanroepen.
Mijn code is als volgt:
Hij gaat fout op de regel van de Client.Recieve. De precieze foutmelding is als volgt:
"You must call the Bind method before performing this operation."
Wie weet wat er fout gaat, heb al op msdn gekeken en verschillende andere sites over de udp client en het ontvangen van datagrammen.
Ik wil een udp datagram ontvangen, maar ik heb het probleem dat hij een fout geef en dat ik dus eerst de BIND method moet aanroepen.
Mijn code is als volgt:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| UdpClient Client = new UdpClient(); IPEndPoint Sender = new IPEndPoint(IPAddress.Any, 0); try { byte[] Data = Client.Receive(ref Sender); int Value = BitConverter.ToInt32(Data, 0); this.label1.Text = "Recieved Value: " + Value; this.progressBar1.Value = Value; } catch (Exception error) { MessageBox.Show(error.Message); } |
Hij gaat fout op de regel van de Client.Recieve. De precieze foutmelding is als volgt:
"You must call the Bind method before performing this operation."
Wie weet wat er fout gaat, heb al op msdn gekeken en verschillende andere sites over de udp client en het ontvangen van datagrammen.