Toon posts:

HELP chiligreen mediaplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok, hier de grootste leek van het forum...

ik heb van de week ook maar eens zo'n schijf gekocht omdat mijn computer nogal vol staat (oa met filmpjes die me niet lukken om te branden, maar dat komt nog...eerst die schijf maar eens vol krijgen) alleen ik snap er geen bal van. ik heb geprobeerd bestanden erop te zetten, volgens mij stond er ook wel iets op, maar zodra ik een backup opende leek het erop dat ie op mijn hd ging zoeken naar dat bestand, terwijl het de bedoeling is dat het daar weggaat. snappen jullie het nog??? het kan toch niet zo ingewikkeld zijn... heb al gemaild met de servicedesk, maar dan moet ik ook in het engels of duits technisch gaan lopen doen, dat wordt hem dus niet! wie kan mij ff makkelijk uitleggen hoe ik bestanden erop krijg en er ook weer makkelijk af.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
Ik heb erg veel moeite met het begrijpen van je post, wat is nu je probleem? En wat gaat er mis.

|>

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Da's een hele lange zin zonder hoofdletters waar de interpunctie ontbreekt. Ondanks de moeite die ik moest nemen dit te begrijpen heb ik geen idee waar je het over hebt. Zal ook wel iets te maken met de schreeuwende, onduidelijke topictitel.

:w welkom op Got waar men waarde hecht aan duidelijkheid.

ARME AOW’er

• dzdesign
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08-2016
Ik snap het ook niet precies.

Bedoel je dat je HDD niet wordt gevonden? Of snap je niet hoe je moet branden??

svp beter uitleg :D

Hoi

Verwijderd

1. Interpunctie zodat het voor ons beter te begrijpen is.
2. RTFM
3. Als je geen manual hebt kijk dan eens op de website van de leverancier.
4. Vermeld het type model in een volgende post.
5. Omschrijf duidelijk wat je voor elkaar wilt krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 12:11 . Reden: typos ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Goed, ik stel voor dat je een nieuw topic opent met a) geen schreeuwerige titel, b) jezelf niet gelijk als leek intoduceren en c) gewoon duidelijk schrijven wat je bedoelt en wat je geprobeerd hebt. Zoals blijkt kan niemand hier iets mee en de topictitle zorgt alleen maar voor lichte irritatie. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.