Ik heb zojuist Vista Ultimate NL geinstalleerd en ben er een beetje mee aan het spelen.
Nu loop ik tegen een paar dingen aan nl.
1. Mijn persoonlijke bestanden lijken gestored te zijn in:
C:\Gebruikers\'gebruikersnaam'.
Alleen vanuit de Explorer is de map C:\Gebruikers niet zichtbaar. Dit terwijl het weergeven van verborgen
bestanden en het weergeven van systeembestanden wel aanstaat. Tevens heb ik een admin account.
Ga ik vervolgens via 'cmd' naar die map toe dan kan ik er gewoon in.
2. Nu ik verborgen bestanden en het weergeven van systeembestanden heb aangezet zie ik op de
desktop ook 2x desktop.ini staan. Dit vind ik heel irritant. Kun je dit uitzetten? Ik heb geprobeerd
alleen voor de map 'desktop' systeem- en verborgen bestanden weer uit te zetten maar dan doet
hij dit weer voor alle mappen.
Hoe los ik deze dingen op?
Nu loop ik tegen een paar dingen aan nl.
1. Mijn persoonlijke bestanden lijken gestored te zijn in:
C:\Gebruikers\'gebruikersnaam'.
Alleen vanuit de Explorer is de map C:\Gebruikers niet zichtbaar. Dit terwijl het weergeven van verborgen
bestanden en het weergeven van systeembestanden wel aanstaat. Tevens heb ik een admin account.
Ga ik vervolgens via 'cmd' naar die map toe dan kan ik er gewoon in.
2. Nu ik verborgen bestanden en het weergeven van systeembestanden heb aangezet zie ik op de
desktop ook 2x desktop.ini staan. Dit vind ik heel irritant. Kun je dit uitzetten? Ik heb geprobeerd
alleen voor de map 'desktop' systeem- en verborgen bestanden weer uit te zetten maar dan doet
hij dit weer voor alle mappen.
Hoe los ik deze dingen op?
[ Voor 47% gewijzigd door UniPer op 19-06-2007 09:20 ]
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.