Ik heb nu 2x 512mb geheugen in mijn laptop. Ik wil dat uitbreiden naar 2x 1gb geheugen.
Van software heb ik alle verstand, maar mijn hardwarekennis laat het nog wel eens afweten.
Zo heb ik laatst 2x 1gb ddr2 geheugen op de kop getikt, waar ik ddr1 geheugen heb... Leermomentje.
Enfin. Ik weet verder niets van pc2700 of het aantal MHz. Het enige dat ik weet is dat ik laatst dat setje ddr2 geheugen heb aangeschaft, welke ik precies zo wil hebben maar dan in ddr1 versie.
# Intern geheugen voor laptops
# 1GB DDR2 667mhz= (ddr5400)
# Model: 200-pin SODIMM
# Hoeveelheid geheugen: 1024 MB
# Data breedte: 64 Bit
# Snelheid (Mhz): 667 Mhz
# CAS Latency: CL5
# Kloksnelheid bus: 667 Mhz
# ECC: ECC
# Module configuratie: 128M x 64
# Intern geheugen technologie: DDR2-SDRAM
# Lead plating: Gold
# Input voltage: 1.8 V
Deze was toen (2 weken terug) 25 euro per stuk, wat ik een erg mooie prijs vind.
Waar kan ik ergens anders, voor max 75 euro 2x 1gb kopen? Ik heb in de pricewatch gekeken, maar uit al die termen kom ik dus niet...
Welk type en snelheid kan ik het beste nemen in mijn prijsklasse?
De enige info die jullie nodig hebben is toch dat ik DDR1 heb, met een maximale uitbreiding tot 2gb?
Bij meer info hoor ik het graag.
Van software heb ik alle verstand, maar mijn hardwarekennis laat het nog wel eens afweten.
Zo heb ik laatst 2x 1gb ddr2 geheugen op de kop getikt, waar ik ddr1 geheugen heb... Leermomentje.
Enfin. Ik weet verder niets van pc2700 of het aantal MHz. Het enige dat ik weet is dat ik laatst dat setje ddr2 geheugen heb aangeschaft, welke ik precies zo wil hebben maar dan in ddr1 versie.
# Intern geheugen voor laptops
# 1GB DDR2 667mhz= (ddr5400)
# Model: 200-pin SODIMM
# Hoeveelheid geheugen: 1024 MB
# Data breedte: 64 Bit
# Snelheid (Mhz): 667 Mhz
# CAS Latency: CL5
# Kloksnelheid bus: 667 Mhz
# ECC: ECC
# Module configuratie: 128M x 64
# Intern geheugen technologie: DDR2-SDRAM
# Lead plating: Gold
# Input voltage: 1.8 V
Deze was toen (2 weken terug) 25 euro per stuk, wat ik een erg mooie prijs vind.
Waar kan ik ergens anders, voor max 75 euro 2x 1gb kopen? Ik heb in de pricewatch gekeken, maar uit al die termen kom ik dus niet...
Welk type en snelheid kan ik het beste nemen in mijn prijsklasse?
De enige info die jullie nodig hebben is toch dat ik DDR1 heb, met een maximale uitbreiding tot 2gb?
Bij meer info hoor ik het graag.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 00:35 ]