Toon posts:

[XP] View source/broncode weergeven werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan opeens de broncode in IE niet meer weergeven, want dan krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/1720/untitled1wz6.gif

Notepad.exe is wel gewoon aanwezig op die locatie. Iemand een idee?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wat heeft dat met broncode te maken? :?

ennuh kun je notepad wel uitvoeren als je het in die dir aanklikt?

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-02 11:03
bron, waarschijnlijk - HTML code van website.

En met die melding lijkt het alsof Notepad de pagina niet bekijken mag... Zit je misschien op een computer met beperkte toegangsmogelijkheden?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even wat aan die titel gedaan ;)
Ik moest namelijk gelijk terug denken aan de sourcecode leak van Windows 2000 met zo'n topictitel, en dat lijkt me niet jouw bedoeling.

Wat gebeurt er als je daar bijvoorbeeld Word of een andere text app voor gebruikt (kan je zelf aangeven)?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Is dat Extra/Internetopties/Programma's/HTML-editor? Als ik dat wijzig, blijf ik hetzelfde probleem houden. Maar als ik Notepad of een tekstbestand handmatig open, is er niks aan de hand. Het is m'n eigen PC en ik heb dit opeens zonder iets te wijzigen of wat dan ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er net achter dat ik deze melding ook krijg als ik software wil installeren. Het heeft dus iets met toegangsmachtigingen te maken, maar dit is m'n eigen PC en ik heb niks aangepast.
Pagina: 1