Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik mijn schijven naar mijn nieuwe computer gezet, en is daarbij de data van 1 ervan verloren gegaan, onder andere al mijn muziek.

Maar gelukkig stond deze muziek ook op mijn iPod, dus ik download YamiPod, en ik kopieer alles van mn iPod naar een partitie die behalve een 2.4GB grote VMWare image niks bevat. Ik heb een 30GB iPod, dus ik denk, daar komt ongeveer 30GB aan muziek uit (hij staat vol...), maar tot mijn grote verbazing komt verkenner opeens met 60GB in gebruik... :S

Kan iemand mij dit verklaren?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Corrupte FAT-table ofzoiets? Doe eens chkdsk.

Verwijderd

Topicstarter
chkdsk komt ie vlekkeloos doorheen...

En ik heb net een fout gepost, die 60GB was vrij, hij heeft 75GB in gebruik... (alleen vager...)

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:07

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:27:
chkdsk komt ie vlekkeloos doorheen...

En ik heb net een fout gepost, die 60GB was vrij, hij heeft 75GB in gebruik... (alleen vager...)
Heb je toevallig een 80GB harddisk in je computer zitten of een NAS drive? iTunes kijkt nl. naar welke drive je iPod verwijst. Als dat eerst (bijv.) E:\ was en nu is E:\ een externe of additionele drive, dan "denkt" iTunes dat dit je iPod is. Ik heb hetzelfde ook gehad met YamiPod.

http://www.deyterra.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen 80GB drive in mn PC zitten, maar het is ook wel echt data van mn iPod, want ik herken de tracknames ervan, die dus niet meer op mijn PC stonden. En een clone cleaner vind ook niks...

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand waar het aan kan liggen?

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:24:
Weet niemand waar het aan kan liggen?
-> Applecenter kan je zeker wel verder helpen :)
Pagina: 1