If you don’t measure you can’t improve -- Lord Kelvin
            Ik denk dat dat een instelling van het programma moet zijn. (Verschillende bestanden in aparte spelers laden oid)

Je dacht "ik schrijf even een duidelijke, uitgebreide topicstart" ? Geef eens even meer info. Wat is jouw "default player", Rhythmbox, Totem, Audacious, een heel andere mediaplayer ?

[ Voor 8% gewijzigd door Jungian op 18-06-2007 23:18 . Reden: kleine toevoeging ]
0.0
            Misschien kun je wat meer duidelijkheid verschaffen over wélke mediaplayer dit is. Het kan namelijk ook zo zijn dat de betreffende player een optie heeft die toestaat meerdere instanties te draaien. Zet dit uit en je probleem is opgelost.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
            Ik heb ze allemaal geprobeerd als default, daarnaast, XMMS, VLC, XINE etc.
In de players kan ik nergens een optie vinden om maar 1 instantie van de player te openen.
Edit: ok, iets te snel. XMMS werkt wel zoals verwacht, maar ik vind het geen prettige speler. VLC zou het bijvoorbeeld toch ook moeten kunnen.
Is er een manier om dit toch te forceren ook als het programma het niet ondersteund?
                    In de players kan ik nergens een optie vinden om maar 1 instantie van de player te openen.
Edit: ok, iets te snel. XMMS werkt wel zoals verwacht, maar ik vind het geen prettige speler. VLC zou het bijvoorbeeld toch ook moeten kunnen.
Is er een manier om dit toch te forceren ook als het programma het niet ondersteund?
[ Voor 41% gewijzigd door secutor op 18-06-2007 23:25 ]
            Totem, de default mediaplayer van Gnome en Ubuntu, doet dit gewoon uit zichzelf al. Heb je die ook geprobeerd?

Een lijst van spelers die dus twee of meer keer gestart worden bij het aanklikken van een nieuwe mp3:
Amarok
MPlayer
Xine
VLC
Rhytmbox
                    Amarok
MPlayer
Xine
VLC
Rhytmbox
Ik weet niet wat voor lolligs jij uit haalt met je pc (waarschijnlijk zal Ubuntu er niets mee te maken hebben), maar met de standaard instellingen queued Amarok een mp3 als je al wat afspeelt (en start geen nieuwe instance op) en starten Rhythmbox en Totem gewoon het liedje in de instance die draait (ook geen nieuwe instance dus).secutor schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:48:
Een lijst van spelers die dus twee of meer keer gestart worden bij het aanklikken van een nieuwe mp3:
Amarok
MPlayer
Xine
VLC
Rhytmbox
Lees hier wat over VLC : hippe link
0.0
            Bedankt voor de link naar VLC.
Waarom Amarok en Rythmbox wel nieuwe instanties openen blijft mij een raadsel dan.
Ik kan ook geen instelling vinden om dit te veranderen.
                    Waarom Amarok en Rythmbox wel nieuwe instanties openen blijft mij een raadsel dan.
Ik kan ook geen instelling vinden om dit te veranderen.

Pagina: 1

/u/147737/foto.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/52703/crop6147f7b3384e7.gif?f=community)