Toon posts:

PC loopt vaak vast

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc loopt vaak vast. Inmiddels heb ik zo goed als alles al vervangen, maar misschien het belangrijkste nog niet (de voeding).
Ik had dit probleem al met mijn vorige PC, onder XP en ook nu met een nieuw moederbord/processor/geheugen .

Windows Vista
MSI K8MM3
AMD Sempron 3000+
Socket 754
OEM 1024MB DDR (PC3200)
Voeding 300WATT
Radeon 9600Pro

Alvorens ik nog meer aan ga schaffen wil ik graag weten wat het zou kunnen zijn, voeding te licht? Videokaart te warm?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder te weten wat voor voeding het is is er weinig over te zeggen. 300W zegt namelijk vrij weinig. Neem iig Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om te achterhalen war je probleem zit.

Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 17 voor de nodige info over voedingen.

Verwijderd

Topicstarter
Q-Tec 300 watt voeding (ADT-300)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:28:
Q-Tec 300 watt voeding (ADT-300)
Hmm, dat is op gebied van voedingen de grootste rotzooi die je kunt vinden. Ik zou dus eens op zoek gaan naar iets deugdelijks, grote kans dat je daarmee al stukken minder problemen hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx. Lees nu die topics door die je net gepost heb, maar dit heb ik zowat allemaal al gedaan. Nieuwe voeding zou het dus op moeten lossen? VGA kaart kan het niet zijn?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Hier geldt nog steeds dezelfde sluitmessage als wat ik gaf op je eerdere topic : CPU loopt vaak vast Zelfs na een paar dagen geldt nog steeds hetzelfde beleid.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.