Goedenavond,
ik heb hier een HP 4350TN printer.
Op een aantal pc`s gebruiken we een applicatie die exporteerd naar MS Word.
Nu wil ik dat deze applicatie het volgende doet met de bestanden die geexporteerd worden:
Eerste pagina : Lade 2 (briefpapier)
Tweede pagine : Lade 3 (voorbedrukt)
Als ik een wordt dit instel d.m.v. normal. dot (standard knop bij instellingen) is dit in te stellen voor NIEUWE word-documenten.
Als er echter door de applicatie een word-document wordt gemaakt staan deze instellingen dus NIET goed ...
Daarnaast wil ik dat andere documenten uit Lade 4 komen (blanco).
Ik krijg tot op heden met de HP-driver dit ook niet voor elkaar...
als ik lade 2 op briefpapier zet, en vervolgens lade 3 op voorbedrukt, staat ineens lade 2 ook op voorbedrukt...om gek van te worden...
Kent iemand dit probleem met deze printer(driver), of weet iemand een goede oplossing voor deze situatie?
Sofware : Windows XP SP2 + Office XP SP3
Alvast Bedankt
ik heb hier een HP 4350TN printer.
Op een aantal pc`s gebruiken we een applicatie die exporteerd naar MS Word.
Nu wil ik dat deze applicatie het volgende doet met de bestanden die geexporteerd worden:
Eerste pagina : Lade 2 (briefpapier)
Tweede pagine : Lade 3 (voorbedrukt)
Als ik een wordt dit instel d.m.v. normal. dot (standard knop bij instellingen) is dit in te stellen voor NIEUWE word-documenten.
Als er echter door de applicatie een word-document wordt gemaakt staan deze instellingen dus NIET goed ...
Daarnaast wil ik dat andere documenten uit Lade 4 komen (blanco).
Ik krijg tot op heden met de HP-driver dit ook niet voor elkaar...
als ik lade 2 op briefpapier zet, en vervolgens lade 3 op voorbedrukt, staat ineens lade 2 ook op voorbedrukt...om gek van te worden...
Kent iemand dit probleem met deze printer(driver), of weet iemand een goede oplossing voor deze situatie?
Sofware : Windows XP SP2 + Office XP SP3
Alvast Bedankt