[vista] verbinden met netwerklocatie vertragen

Pagina: 1
Acties:

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:14
Hoi,

Ik heb hier vista draaien op mijn laptop met wifi kaart. Nu heb ik een NAS schijf en daarmee maak ik via een netwerklocatie verbinding mee. Alleen nu krijg ik telkens bij Vista de foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met deze NAS schijf.

Nou kan dat wel kloppen omdat de draadloze netwerkverbinding nog niet actief is, deze wordt pas later opgestart door windows.

Is er een mogelijkheid dat ik verbindingsopbouw voor de netwerklocatie kan vertragen?

Verwijderd

je kan het handmatig opstarten door de service op handmatig te zetten, maar of dat is wat je wil? Anders zie ik het probleem niet echt, aangezien hij het gewoon doet toch? Bij mij heb ik dat met antivirus.
Windows gaat zeuren dat mijn computer niet beveiligd is en dat antivirus uit staat. 2 seconden later staat hij gewoon aan. problem fixed ;)

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:14
Handmatig aanzetten moet ik nu dus ook al doen, omdat de foutmelding al eerder kwam dan dat de internetverbinding tot stand gekomen is.

Handmatig de verbinding opstarten moet ik nu dus ook al doen, ik zelf vind dit geen probleem maarja hoe krijg ik dit mijn vriendin makkelijk uitgelegd (verbinding opstellen, username en wachtwoord invullen etc)