Ik ben van plan een laptop en een TV te kopen.
Deze wil ik wel met elkaar laten werken, en ik had de volgende opties/dingen in gedachte:
1
Nu zat ik te denken, ik wil graag mijn laptop op mijn TV aan kunnen sluiten. Wat is daar precies voor nodig? Een laptop met (natuurlijk..) TV out, en mijn vraag was dan ongeveer wat voor kabels daar voor zijn?
TVout -> scart?
Mijn oog viel op de "Philips 32 PF 3302" met HDMI en 2x scart aansluiting.
Kan ik met die 'specs' de laptop op de tv aansluiten?
2
En dan nog een vraag. Ik wil graag een TV-kaart in m'n laptop. Als ik zo een beetje kijk op internet staat er nergens duidelijk of er een tvkaart in een laptop zit.
Bijvoorbeeld deze http://www.informatique.n...i?M=I&A=664575&spcall=yes
het gaat mij niet om de winkel, puur om de specs
2.1
Ik neem aan dat er in de laptops onder de 1000 euro geen TV Kaart zit.
Is het mogelijk om die er in te (laten) zetten? Ongeacht merk?!!
2.2
Zo ja, welke TV-Kaart kunnen jullie mij aanraden?
3
Ik neem aan dat het mogelijk is om gewoon (analoge) TVaansluiting in de TV te doen, en m'n laptop op de TV aan sluiten?!!
of dan TV kijken via m'n laptop op m'n TV
Alvast bedankt
edit: Het gaat mij er ook om dat ik als ik bijv. films o.i.d. download op m'n laptop ze kan kijken op m'n TV.
Iemand raadde mij aan om een laptop met DVI te kopen. Want dan kan ik een DVI -> HDMI kabel gebruiken, is dat zoveel beter? Zo ja, waarom?
Deze wil ik wel met elkaar laten werken, en ik had de volgende opties/dingen in gedachte:
1
Nu zat ik te denken, ik wil graag mijn laptop op mijn TV aan kunnen sluiten. Wat is daar precies voor nodig? Een laptop met (natuurlijk..) TV out, en mijn vraag was dan ongeveer wat voor kabels daar voor zijn?
TVout -> scart?
Mijn oog viel op de "Philips 32 PF 3302" met HDMI en 2x scart aansluiting.
Kan ik met die 'specs' de laptop op de tv aansluiten?
2
En dan nog een vraag. Ik wil graag een TV-kaart in m'n laptop. Als ik zo een beetje kijk op internet staat er nergens duidelijk of er een tvkaart in een laptop zit.
Bijvoorbeeld deze http://www.informatique.n...i?M=I&A=664575&spcall=yes
het gaat mij niet om de winkel, puur om de specs
2.1
Ik neem aan dat er in de laptops onder de 1000 euro geen TV Kaart zit.
Is het mogelijk om die er in te (laten) zetten? Ongeacht merk?!!
2.2
Zo ja, welke TV-Kaart kunnen jullie mij aanraden?
3
Ik neem aan dat het mogelijk is om gewoon (analoge) TVaansluiting in de TV te doen, en m'n laptop op de TV aan sluiten?!!
of dan TV kijken via m'n laptop op m'n TV
Alvast bedankt
edit: Het gaat mij er ook om dat ik als ik bijv. films o.i.d. download op m'n laptop ze kan kijken op m'n TV.
Iemand raadde mij aan om een laptop met DVI te kopen. Want dan kan ik een DVI -> HDMI kabel gebruiken, is dat zoveel beter? Zo ja, waarom?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 20:17 ]