Sinds ik geslaagd ben
krijg ik van mijn vader een nieuwe pc
(tenminste hij betaald de helft)
Deze pc heb ik nu zelf (via de site van PC wereld Hoorn) samengesteld. Hiermee ben ik naar een winkel bij mij in de buurt gegaan om te kijken of zij deze inelkaar konden zetten, zij kwamen vervolgens met de volgende onderdelen aan:
Kast: Sweex PC005 ( € 40,80 )
Processor: Intel Duo core 2 E6700 (2 x 2.67 GHz) ( € 288,- )
Moederbord: Asus P5B-VM ( € 145,- )
Videokaart: Sapphire 512MB Radeon X1650 AGP ( € 156,50 )
Harde schijv(en): Samsung SATA 160 GB ( € 65,- )
Geheugen: TakeMS 512MB DDR2 533 CL4 ( 2stuks á € 43,- )
Netwerk: Linksys Wireless-G PCI adapter ( € 39,95 )
DVD LG ROM OEM zwart ( € 21,50 )
DVD Asus 16X Double layer retail zwart ( € 39,50 )
Cardreader Apacer USB 2.0 OEM zwart inbouw ( € 11,50 )
Mijn bedoeling met deze pc is eigenlijk om lekker op te kunnen gamen enzo.
Allemaal bijelkaar, in mijn ogen, een leuke pc
(totaal prijs € 850,75)
En aardig als de mensen aan de balie waren vertelde ze mij dat ik beter even naar deze site kon gaan om te zien wat men in het algemeen van deze onderdelen vinden.
Dus mijn vraag aan jullie: Zijn al deze onderdelen goed (genoeg) om een goede pc in elkaar te steken? ( let hierbij dan a.u.b. ook op de duurbaarheid en de effieciëntie ) raden jullie mij dan toch andere aan?
Ik hoop dat jullie mij (willen) helpen, als jullie met andere onderdelen komen die toch beter, maar ietsje duurder zijn, zit mijn budget tussen de € 800,- en de € 900,-
In ieder geval bedankt voor jullie tijd.
Deze pc heb ik nu zelf (via de site van PC wereld Hoorn) samengesteld. Hiermee ben ik naar een winkel bij mij in de buurt gegaan om te kijken of zij deze inelkaar konden zetten, zij kwamen vervolgens met de volgende onderdelen aan:
Kast: Sweex PC005 ( € 40,80 )
Processor: Intel Duo core 2 E6700 (2 x 2.67 GHz) ( € 288,- )
Moederbord: Asus P5B-VM ( € 145,- )
Videokaart: Sapphire 512MB Radeon X1650 AGP ( € 156,50 )
Harde schijv(en): Samsung SATA 160 GB ( € 65,- )
Geheugen: TakeMS 512MB DDR2 533 CL4 ( 2stuks á € 43,- )
Netwerk: Linksys Wireless-G PCI adapter ( € 39,95 )
DVD LG ROM OEM zwart ( € 21,50 )
DVD Asus 16X Double layer retail zwart ( € 39,50 )
Cardreader Apacer USB 2.0 OEM zwart inbouw ( € 11,50 )
Mijn bedoeling met deze pc is eigenlijk om lekker op te kunnen gamen enzo.
Allemaal bijelkaar, in mijn ogen, een leuke pc
En aardig als de mensen aan de balie waren vertelde ze mij dat ik beter even naar deze site kon gaan om te zien wat men in het algemeen van deze onderdelen vinden.
Dus mijn vraag aan jullie: Zijn al deze onderdelen goed (genoeg) om een goede pc in elkaar te steken? ( let hierbij dan a.u.b. ook op de duurbaarheid en de effieciëntie ) raden jullie mij dan toch andere aan?
Ik hoop dat jullie mij (willen) helpen, als jullie met andere onderdelen komen die toch beter, maar ietsje duurder zijn, zit mijn budget tussen de € 800,- en de € 900,-
In ieder geval bedankt voor jullie tijd.