[Vista] Microfoon uitgeschakeld, hoe weer aanzetten?*

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 20:44
Ik heb net per ongeluk,nou ja...niet per ongeluk,maar ik moest even iets testen, bij config scherm>geluid>opname apparaten, de microfoon uiteschakeld, nu wil ik em echter weer terug hebben maar ik heb echt geen idee hoe, bij opname apparaten staat nu 'er zijn geen audioapparaten geinstalleerd "

En FJK, sorry, het zal wel laat geweest zijn en dat ik moe was, was puur een fout dat deze topic ook in Non-Windows stond :)

Maar bij apparaatbeheer heb ik gekeken, maar ik krijg het niet voor elkaar om die mic weer toe te voegen .

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
start anders msn messenger even, en probeer daar iemand te bellen. Als het goed is verschijnt dan vanzelf zo'n pop up waar je hem kunt installeren! Mocht je msn of msn contacten hebben uiteraard :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sydney08 op 18-06-2007 17:33 ]

Tomorrow is not today!

• devilsnight
Net geprobeerd en dit krijg ik dan als error bericht

Er is geen geluidskaart in de computer geïnstalleerd of er is geen geluidskaart geselecteerd.

Maar ik heb prima geluid in Windows verder, dus dat is het niet. Er staat ook een icoontje van een Microfoon naast met rood kruisje, uitgeschakeld dus,maar hoe kan ik dat kreng ingodsnaam gewoon weer aanzetten?

Het is echt te zot voor woorden vind ik, ik keek net in msn in de audio opties ,waar je dan je webcam en mic kan instellen,maar ik kan niet eens een mic selecteren.......

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 18-06-2007 17:42 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ook al in apparaatbeheer gekeken toevallig? :)
Met name het stuk verborgen apparaten dan.

[ Voor 32% gewijzigd door alt-92 op 18-06-2007 22:20 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

heb je wel de juiste drivers geinstalleerd? -- bestaan deze wel voor je pc?

want ik heb het voorgehad met ene grafische kaart... 7900GO, op nvidia vind je nergens de drivers ervoor, en toch had de laptop ff lekker standaard Vista derop....

• devilsnight
alt-92 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:24:
Ook al in apparaatbeheer gekeken toevallig? :)
Met name het stuk verborgen apparaten dan.
Nee, het was niet in apparaatbeheer hier.

Configscherm> geluid > en bij 'luidsprekers' moest ik rechtermuisknop gebruiken en 'uitgeschakelde apparaten weergeven' aanvinken. Lastig te vinden op het eerste gezicht,maar gelukkig wel gelukt.:)
Pagina: 1