There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Het lijkt wel of er helemaal geen activiteit is op het WiFi-kanaal...
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Das Speedtouch-taal voor 'Hide SSID'
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Maar tevergeefs. Ik begin een beetje te denken dat het WiFi-gedeelte af fabriek niet goed is...
Hide SSID heeft er overigens niets mee te maken, die heb ik altijd al aanstaan en NetStumbler kan hem prima vinden.
@Quincy5: andere netwerken worden inderdaad wel gevonden door NetStumbler en/of de netwerkkaarten in de (2) computers die ik heb geprobeerd.
[ Voor 19% gewijzigd door maroesjk op 19-06-2007 21:03 ]
Navraag bij Thomson / SpeedTouch leert dat het betreffende MAC-adres inderdaad een belangrijke indicatie is dat er iets niet helemaal lekker is gegaan in de fabriek. Fabricage-fout dus. Het modem is intussen terug naar de leverancier voor vervanging...maroesjk schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:02:
Wat wel opvalt is dat op de WiFi instellingspagina van het SpeedTouch modem het MAC-adres op 00:00:00:00:00:00 staat.
Wat mij betreft kan het topic hiermee gesloten worden. Deze laatste post is alleen even bedoeld als status-update, zodat GoT-ters die de search gebruiken een compeet topic vinden...
Verwijderd
maroesjk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:46:
Wat mij betreft kan het topic hiermee gesloten worden. Deze laatste post is alleen even bedoeld als status-update, zodat GoT-ters die de search gebruiken een compeet topic vinden...
Topis worden niet zomaar gesloten, misschien interessant om te horen of het meteen helemaal werkt met de nieuwe modem?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 08:48 ]
Verwijderd
Vandaag bleek dat het enige dat de webshop had gedaan het resetten van het modem en (her)installeren van de nieuwste firmware was. Daarna hebben, behalve het WiFi gedeelte, alles getest. Terwijl toch duidelijk aangegeven was in een eerdere e-mail dat daar het (enige) probleem zat.
Paupers... Modem gaat nu wéér retour...
en dit was de laatste keer dat ik iemand naar de betreffende webshop verwijs...
Deze nieuwe poging is wel geslaagd. Het modem heeft nu een fysiek MAC-adres en werkt (eindelijk) prima...maroesjk schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:51:Paupers... Modem gaat nu wéér retour...