Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Op gebied van laptops ben ik niet helemaal mee met de laatste nieuwe trends,
maar 'k zoek eigenlijk een toestel dat eenderzijds design biedt, en ook goed werkt en blijft werken.

De prijs mag redelijk zijn, 't is te zeggen, momenteel had ik mijn oog laten vallen op een MacBook Pro.

Coole toetsenbord-verlichting, prachtig alu-design, Mac, en Windows via Parallels.
Ja, prachtig, dat is het! Hoeveel kost dat? 1780 euro met studentenkorting! :w
Als ik een beetje verder kijk dan m'n neus lang is, merk ik dat 'k voor dat geld toch een mooie laptop,
en dan nog een heleboel andere dingen kan kopen.

'k Kom eens luisteren of jullie me een bepaald type laptop kunnen aanraden,
bij voorkeur 15 inch (zeker niet kleiner, heel eventueel 17 inch), welke stil is, er mag Vista opstaan,
't moet een betrouwbaar toestel zijn, de batterij toch wel liefst 2u meegaan, een proper design,
and last but not least, eventueel ook die coole toetsenbord-verlichting biedt. Nu, dit laatste is niet echt belangrijk, hoor. ;)

Alle merken en adviezen zijn welkom.

Bedankt.

PS: Qua budget moet je naar niet veel kijken, maar toch wel liefst goedkoper dan die MacBook Pro.
Anders kan 'k net zo goed terug een Mac kopen.

EDIT: M'n topic houdt zich precies niet aan alle regels, maar 'k kom hier eigenlijk om maar wat richtlijnen te zoeken.
Jullie moeten me geen hardware-specificaties beginnen uitleggen, of iets dergelijks.
'k Wil gewoon weten welk merk het goed doet, en eventueel aan m'n lijstje voldoet.
Dank U. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 15:27 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 17:40

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:10:
EDIT: M'n topic houdt zich precies niet aan alle regels, maar 'k kom hier eigenlijk om maar wat richtlijnen te zoeken.
Jullie moeten me geen hardware-specificaties beginnen uitleggen, of iets dergelijks.
'k Wil gewoon weten welk merk het goed doet, en eventueel aan m'n lijstje voldoet.
Dank U. :)
Je zegt het zelf al :P
De regels zijn vrij duidelijk.

We stellen, zoals je al door hebt, zelfwerkzaamheid erg op prijs voordat je een topic opent. Nu zie ik wel dat jij zo ongeveer aardig kunt vertellen wat je wilt, maar ook dat er vast wel een aardig aantal laptops zijn die daar aan voldoen.
Wat het op dit moment goed doet of waar men tevreden over is lijkt me prima zelf uit te zoeken. Daar zijn reviews voor uitgevonden en denk natuurlijk ook aan websites als www.kieskeurig.nl
Op die zelfde manier is best door jouw zelf uit te zoeken welke laptops daar zoal aan voldoen, je moet er alleen wel even voor gaan zitten.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.