Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rob Rob
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08-2020
:? :? Wil op m'n nieuwe U600 Google maps installeren. Downloaden gaat goed tot op het moment dat ik Google Maps start. Ik moet dan de algemene voorwaarden accepteren. Op scherm verschijnt een melding "Algemene voorwaarden laden, even geduld".
En hier houdt het op, want naar enkele minuten komt de melding': "netwerk niet beschikbaar".
Raar, want m'n GPRS verbinding werkt normaal, als ik een URL invoer.
Zou de GPRS verbinding constant aan moeten staan?? Waar moet ik dat dan instellen??

Wie kan mij helpen met de oplossing hiervoor?

Thanxs

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 22:23
Heb je goed gekeken naar je instellingen voor Java. Als het goed is moet je voor Java zelf ook nog een internet profiel kiezen. Als je dat niet heb gedaan/geconfigureerd dan heeft Java zelf geen internet connectie en kan daarom niet de algemene voorwaarden downloaden van Google.

Opper-prutser

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Let trouwens wel even op, als je Google Maps gaat gebruiken, dat je per minuut ofzo moet betalen.

En GPRS is echt schreeuwend duur als je geen extra abbonement o.i.d ervoor aan hebt geschaft.

Want dan kom je voor een minder leuke verrasing te staan als je aan het eind van de maand ineens €20 euro extra moet betalen ofzo.

• Rob Rob
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08-2020
Mensen bedankt voor jullie tips.
Op de 1 of andere manier lukte het s-avonds wel. Ik denk dat het in Google Maps of de verbinding heeft gezeten want met de U600 heb ik verder niets gedaan.
Ik heb bovenop m'n GSM abbo een GPRS abbo voor zo'n 9€ p mnd. Dat bevalt prima.

Verwijderd

Voortaan even in het centrale U600 topic vragen.

Dit topic is gesloten.