Wil wil een groot perproxy pprc5out.rc5 flushen?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb een pprc5out.rc5 bestandje vanuit mijn perproxy, die moet nodig eens een keer geflusht worden. Het is ongeveer anderhalf Mb en normaal e-mail ik het altijd naar huis. Maar als er nou iemand een snelle kabelverbinding heeft die de boel even voor me wil flushen, dan hoef ik daar geen telefoontikken aan op te offeren.
Zijn er nog vrijwilligers die hiervan kunnen genieten?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ja hoor, geen probleem.
Diederik@Lascaris.nl

...

• Cyberjunkie
Mooi, bedankt!
DSmarty heeft dit de vorige keren verzorgd en ik wil hem niet iedere keer lastigvallen met zo'n waardeloos klusje ;)

• Haranaka
geen dank :7

...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat is dan t verschil tussen mailen en flushen ? Beiden moeten on-line gebeuren. en het gaat om dezelfde hoeveelheid verkeer (mail is zelfs meer met overhead)

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 18:27 schreef DukeBox het volgende:
Wat is dan t verschil tussen mailen en flushen ? Beiden moeten on-line gebeuren. en het gaat om dezelfde hoeveelheid verkeer (mail is zelfs meer met overhead)
proxybuffers kunnen niet naar d.net gemaild worden. (kan wel, maar werkt niet) ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 16:17 schreef Cyberjunkie het volgende:
Mooi, bedankt!
DSmarty heeft dit de vorige keren verzorgd en ik wil hem niet iedere keer lastigvallen met zo'n waardeloos klusje ;)
:P Is geen enkel probleem hoor...

• Haranaka
Op donderdag 08 februari 2001 18:27 schreef DukeBox het volgende:
Zal ik het begrijp is de situatie als volgt.
Cyberjunkie heeft op werk een paar koetjes draaien onder een proxy, maar die kunnen daar niet geflushed worden. Dus dan kan hij ze naar zichzelf toemailen/mee nemen op floppy, zodat hij vanaf thuis kan flushen. Maar hij heeft een modempje en dit waren redelijk grote buffers.
Ik geloof dat ik er totaal iets van bijna 80k voor hem heb geflsuhed.
Dat duurt wel even voordat je dat eerst hebt binnen gehaald via je meel en het vervolgens weer te flushen met een modempje.

...

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
hmmm, da's wel een geinig ideetje... misschien valt dat te automatiseren. het mailen van proxybuffers naar een server die ze dan flusht...
*pieker pieker*

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 08 februari 2001 23:32 schreef anthonov het volgende:
hmmm, da's wel een geinig ideetje... misschien valt dat te automatiseren. het mailen van proxybuffers naar een server die ze dan flusht...
*pieker pieker*
Dat laatste stuk is simpel :) flush@distributed.net

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• anthonov
Op donderdag 08 februari 2001 18:35 schreef Sueno het volgende:

proxybuffers kunnen niet naar d.net gemaild worden. (kan wel, maar werkt niet) ;)
Nightbird: lees ff terug :)

• Haranaka
Ik had dit kleine ideetje bedacht:

Ik heb FTP server, ik start 2e proxy met andere ports zodat mijn normale er geen last van heeft. De 2e proxy staat op "flushen " met een grote buff-in. 2e proxy met ftp sharen. Dan mensen met FTP een buff-in kunnen halen of een volle buff-out overschrijven.

Is dat wat? is dat mogelijk of geeft de proxy dan rare meldingen omdat hij inens een grotere buffer vind?

Maarja in bedrijven waar je al niet kan flushen kan je denk ik ook wel niet gewoon ftpen....

...

• DSmarty
  • Niet online
Nee dat wil niet, je moet de proxy herstarten nadat je de buffers hebt vervangen (geloof ik)

Waarom niet gewoon mailen... (zoveel werk is dat nou ook weer niet, en de files zijn goed te comprimeren)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
DSmarty: nep iddler ! :):) (idle : 1hr 9mins 33secs (signed on Thu Feb 08 06:06:18 2001))

We spend our years as a tale that is told

• anthonov
Op vrijdag 09 februari 2001 01:03 schreef Haranaka het volgende:
Ik had dit kleine ideetje bedacht:

Ik heb FTP server, ik start 2e proxy met andere ports zodat mijn normale er geen last van heeft. De 2e proxy staat op "flushen " met een grote buff-in. 2e proxy met ftp sharen. Dan mensen met FTP een buff-in kunnen halen of een volle buff-out overschrijven.

Is dat wat? is dat mogelijk of geeft de proxy dan rare meldingen omdat hij inens een grotere buffer vind?

Maarja in bedrijven waar je al niet kan flushen kan je denk ik ook wel niet gewoon ftpen....
Dat port 23 (ftp) openstaat lijkt me een stuk logischer dan port 2064 dus wat dat betreft is het niet zo'n gek idee. Maar wat als iemand een buffer-out wil dumpen terwijl er al eentje staat te flushen? voor zover zo'n buff-out niet gelocked is, gooi je bij het overschrijven een hele rits blokken weg lijkt me. Je zou die buffer-out files in een queue moeten plaatsen of zo...

* anthonov piekert verder

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 09 februari 2001 01:12 schreef Dutchman! het volgende:
DSmarty: nep iddler ! :):) (idle : 1hr 9mins 33secs (signed on Thu Feb 08 06:06:18 2001))
Hehe, ongezien aanwezig zijn roeleert >:)

Verwijderd

[off-topic]
Ftp gebruikt standaard port 21, telnet gebruikt 23.
[/off-topic]

• Cyberjunkie
* Cyberjunkie is al reuze blij dat ie uberhaupt mee kan doen vanaf deze groene weide vol met superkoeien.
We moeten voor het goede doel maar een paar e-mailtjes over hebben!
Pagina: 1