XP Firefox. Vaak, maar niet altijd, ga ik ,wanneer ik op een link van een internet site klik, ongewild naar een scherm genaamd 'koppelingen'. Op dit scherm staat dan de directory 'Mijn Documenten' Dit gebeurt vaak wanneer ik op de site van tweakers.net bij een artikel op de link 'meer>>' klik. Ergens las ik kort geleden dat iemand een probleem had dat daar wel iets op leek, maar hij kwam via de muisklik op een ander scherm dan ik terecht. De oplossing zat daar in het wijzigen/repareren van een regeltje in de registry. Ik vermoed dat ook in mij geval nodig is.???
Geen idee wat jij met "koppelingen" bedoelt eerlijk gezegd, het lijkt erop dat je de link als snelkoppeling/bookmark in Windows op probeert te slaan zo te zien.
Maar da's slechts een gok, dus als je dat even duidelijk onder woorden kan brengen dan graag
Maar da's slechts een gok, dus als je dat even duidelijk onder woorden kan brengen dan graag
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nee, ik wil geen snelkoppeling, ik klik gewoon met links op de link die op een internet site staat. Daarop komt dan een nieuw scherm tevoorschijn met een keurige lijst eromheen waarop links op de lijst het woord "koppelingen" staat. Windows XP wil volgens mij dat ik uit de op het scherm staande mogelijkheden een keuze voor een koppeling maak. Alleen staat er dan de inhoud van "mijn documenten" waaruit ik die keuze moet maken. In "mijn documenten" staan helemaal geen links naar sites, en ik heb geen flauw idee wat ik dus zou moeten doen. Soms is het ook wel zo wanneer ik op een link klik dat ik netjes de gewenste site krijg , maar vaak dus niet.
Laat dan eens een screenshot zien wat je precies bedoelt, want ik lees er nog steeds in dat op de één of andere manier er een "maak snelkoppeling" achtige dialoog tevoorschijn komt...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Vandaag heb ik geen enkele keer het scherm met 'koppelingen' gekregen, misschien is het probleem-onwaarschijnlijk- vanzelf verdwenen. Zodra het weer opduikt zal ik de screenshot sturen
Ik ben eruit. Allereerst was ik niet duidelijk in mijn probleem omschrijving. Excuses. Op het scherm stond "koppeling zoeken" en niet "koppelingen". Maar ik heb de oplossing dus .
De volgende link vond ik in Google. Op http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=249009 staat de omschrijving, maar na Verkenner zou Beeld moeten komen volgens die omschrijving, maar dat moet zijn Extra en ook verder klopt het niet helemaal exact (bij mij in eerste instantie dus ook niet), maar na wat zoeken en proberen is alles in orde gekomen en werkt alles bij mij weer goed.
De volgende link vond ik in Google. Op http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=249009 staat de omschrijving, maar na Verkenner zou Beeld moeten komen volgens die omschrijving, maar dat moet zijn Extra en ook verder klopt het niet helemaal exact (bij mij in eerste instantie dus ook niet), maar na wat zoeken en proberen is alles in orde gekomen en werkt alles bij mij weer goed.
[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 21-06-2007 21:41 . Reden: verlinkified dinges gedaan ]
Probeer de volgende keer een stappenplan ala Windows Clients - Policy aan te houden als je een topic aanmaakt. Er is met je beschrijving (inclusief oplossing) geen touw aan vast te knopen wat je precies bedoelt, terwijl 1 blik op je link mij meteen vermeld wat je probleem was 
Duidelijkere vraagstelling geeft je een sneller antwoord. Ben iig blij dat je probleem is opgelost
Duidelijkere vraagstelling geeft je een sneller antwoord. Ben iig blij dat je probleem is opgelost
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1