Toon posts:

[KPN] Zappen & Surfen opeens duurder?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een half jaar Zappen & Surfen, maar in plaats van de afgesproken EUR 29,90 wordt er nu opeens EUR 37,50 afgeschreven (EUR 29,55 voor Direct ADSL Go zonder vaste telefoonaansluiting en EUR 7,95 voor de televisie)!

Op kpn.com zie ik dat Zappen en Surfen inmiddels niet meer bestaat. Niet echt netjes om dan de bestaande klanten meteen 25% meer te laten betalen toch? De totaalprijs van EUR 29,90 per maand zou onbeperkt geldig zijn volgens KPN destijds, dus ook na een jaar (laat staan een half jaar).

Heeft iemand dit ook gemerkt?

Zelf heb ik KPN al gebeld om opheldering, en ik zou afgelopen donderdag worden teruggebeld. Echter helemaar niets meer vernomen van KPN :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 13:59 ]

Verwijderd

Ik ben zojuist gebeld na hele lange tijd. Vroegen of ik nog tevreden was met het internet, en ik zei "ja, alleen niet met de prijs". Dan konden ze namelijk 12x9 euro crediteren.

Het pakket was niet meer op hun website te vinden, en een heel vreemd verhaal eromheen dat het van planet of hetnet zou zijn. Als ze de informatie kon vinden, zouden ze de bovenstaande actie doorvoeren...

Hopelijk vinden ze het dan ook.

Denk dat ze nu dan bezig zijn met alle klachten te verwerken. Hoop voor je dat ze jou ook bellen!

Verwijderd

ze moesten dus wel de info vinden die op de website stond (de 29,90 pakketprijs). We laten ons verrassen

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De prijs staat nog in een button op de volgende pagina:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=448527
Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/upload/448167_340_1139315877473-portal-ad-zappen-en-surfen.gif
Alleen linkt die button nergens meer naartoe.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 21:03

LieveNiels

On Fire

laatmaar

[ Voor 92% gewijzigd door LieveNiels op 20-06-2007 14:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:
Het pakket was niet meer op hun website te vinden, en een heel vreemd verhaal eromheen dat het van planet of hetnet zou zijn. Als ze de informatie kon vinden, zouden ze de bovenstaande actie doorvoeren...
1. Is zij helemaal gek geworden? Wat nou Planet of HetNet? Het was juist alleen van KPN! Te weten DirectADSL Go (zonder vaste telefoonaansluiting) en KPN digitale televisie samen voor EUR 29,90 per maand en onbeperkt geldig.

2. Maar op de KPN site is niets meer te vinden van dit pakket want ze hebben het helemaal weggehaald. Dit is echt te krankzinning voor woorden. Handige move van KPN om het weg te halen en dan snel te zeggen dat het nooit bestaan heeft! |:(

Ben inmiddels weer 6 dagen verder na de afgesproken terugbel datum. Morgenavond bel ik ze op om mijn abonnement per direct op te zeggen. Want aan geld terug voor een jaar heb ik niets want dan betaal ik volgend jaar nog 31% teveel. En mochten ze niet direct opzeggen dan laat ik mijn bankrekening blokkeren voor de KPN en dan zie ik ze eventueel wel voor de rechter.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, t'is niet best wat ik lees op www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.

Nog een plaatje gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.desims2.nl/images/pages/1307-KPN-zappensurfen.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
T'is weer zwaar klote. Na 2,5 week ben ik nog steeds niet teruggebeld.

Zojuist weer 20 minuten aan de lijn gehangen om op te zeggen. De uiteindelijke miep zegt tijdens mijn opzegging "ik zet u even in de wacht", waarna de verbinding na 5 minuten wordt verbroken. |:( :( :(

Verwijderd

Tja je moet toch wat met je helpdeskmedewerkers als IPB niet meer zoveel mankracht nodig heeft omdat het eindelijk begint te werken :o

Verwijderd

Topicstarter
Weer 20 minuten aan de lijn gehangen en gelukkig niet weer zo'n limburgse miep die niet te verstaan is maar een gast met verstand van zaken, die het dan ook eens was met me.

Klachtenbrief met onmiddellijke opzegging is gegaan naar:

Klantenreacties IMK
Postbus 90052
5200 KD 's-Hertogenbosch

Leuk filmpje die avatar trouwens, Kip. Volgens mij een golf in Indonesie?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 17:02 ]

Verwijderd

Hmm, ik heb hier de incasso's naar KPN per vandaag gestopt.

Ze blijven alleen voor het ADSL gedeelte doodleuk EUR 30,95 per maand afschrijven, i.p.v. EUR 29,90 voor het totaal inclusief de televisie.

Op mijn brief naar Customer Care heb ik nooit één reactie gekregen, en het is toch al 4 maanden geleden. :(

Gelukkig ga ik snel over naar Telfort. En voor de digitale televisie ben ik al overgestapt naar Casema want die wireless KPN shit komt er hier niet meer in. Dat ze dat ooit hebben durven te verkopen is me een raadsel (en ik was er nog ingetrapt ook).
Pagina: 1