Pristontale 2 : The 2nd Enigma

Pagina: 1
Acties:
  • 5.713 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
[MMORPG] Pristontale 2: the 2nd enigma

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5cd2ec02d775620c80653c35b0b8c040/full.jpg

------------------------
Linkje naar de officiële website in half engels half Koreaans:
Pristontale2.com

:? Pristontale wat is dat?

Pristontale2 is een MMORPG, en dat is een Massively Multi-Player Online Role-Playing Game. Kortom, met z'n allen op het internet samenwerken in een spel.

Dit is de opvolger van Pristontale, Pt1 was zeker in de begin tijd een zeer populaire mmo met heel veel spelers.

De laatste tijd is het spel in verval geraakt doordat de GM's niets meer met het spel speelden en er heel veel private servers uit gekomen zijn.

:? Wat is er veranderd ten opzichte van het vorige deel?

Ten eerste zijn de graphics een stuk veranderd en de UI is ook aangepast.
Ten tweede zijn ook de doelen van het spel veranderd, was pt1 voornamelijk levelen en spullen vinden, dit spel zal zich meer concentreren op quests ,skills en het maken van items.

Op dit moment in de CB2 zijn er al meer dan 100 quests en meer zullen volgen.

:? Leuk en aardig allemaal, maar waar onderscheid zich dit spel dan van dan andere mmo?

Op zich zal het een mmo zoals alle andere met verbeterde graphics en de graphics een lijken een beetje op die lineage 2.

Maar wat ze bijvoorbeeld ook toegevoegd hebben aan pt 2 is het springen, klimmen ,door middel van een touw over een sloot springen, vallen en de tegenstander op de grond laten vallen.

:? Je had het hierboven over het maken van spullen hoe zit dat?

Het is het zogeheten craft systeem, dit zorgt ervoor dat je allerlei leuke en belangrijke items kan maken, het zorgt ook voor dat de economie in de game beter blijft.

Je hebt vaak dat als de gemiddelde lvl van de server lvl 50 is een lvl 20 item niks meer waard is, maar door het craft systeem kan je de lvl 20 item uit elkaar halen en dan krijg je daar materialen voor om een nieuw item te maken.

Bijvoorbeeld dan een item voor lvl 50, die je dan wel weer kan verkopen.

:? Welke classes zijn er?

Je hebt nu 3 rassen:
De Morions
De Tempskrons
De Sopphetio

Elke ras heeft dan weer 2 jobs

Morions hebben:
Knight en Disciple
Tempskrons hebben:
Fighter en Huntress
Sophetio hebben
Roque en Pilgrim

Classes (Tier 1): Warrior (F), Combatant (F), Archer (H), Atalanta (H), Paladin (K), Valiant (K), Magician (D), Priestess (D), Conjurer (D)

Classes (Tier 2): Champion (F), Huntress Master (H), Holy Knight (K), Crimson Knight (K), Wizard (D), Saintess (D), Summoner (D)

:? Hoe groot worden de werelden?

De werelden zullen ongeveer 5-10 keer zo groot zijn als de huidige wereld, het speelt zich dan ook een paar honderd jaar na de vorige pt af.

:? Pay to Play....

Het spel zal betaalt worden de koste om het spel te maken liggen ergens tussen de 10 en 15 miljoen US dollar en dat zullen ze toch graag terug verdient zien.

:? Waar kan ik het downloaden/kopen?

Helaas Op dit moment draait het spel in closed beta en kunnen wij als niet Koreaanse nog niet spelen, de verwachting is dat eind juli 2007 open bèta gaat draaien( het is nog niet duidelijk of wij wel of niet kunnen spelen dan).

Yedang heeft wel altijd vol gehouden dat het uiteindelijke spel voor de hele wereld tegelijk tijd online gaat en dat staat nu gepland voor eind 2007.

:?Zijn er nog veranderingen in het skill systeem?

Het skill systeem zal totaal veranderen en door middel van een schommel constructie worden verhoogd/verlaagd.

Het is dus zo dat als je skill a traint automatisch skill b slechter word.

Dus iemand die heel veel in attack beoefend zal automatisch zijn defensie omlaag schroeven. Zodat eigenlijk elke poppetje een andere build krijgt en niet iedereen in het spel voor 2 of 3 verschillende builds maar kan gaan.

:? Heb je nog wat screenshots?

Ja hoor, maar dit zijn screenshots vanuit de closed beta, dus er kunnen nog dingen veranderen in de uiteindelijk versie:

pt
pristontale
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3bfea8881fb4163ae4053a7fe491bc25/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d1ade2f0089d0f95c97855de9a5f959b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b76e40dc2b517033dfb241507686989d/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c77af3f2df1a5e98a493f6092a41d7bf/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4e2b52990325d76b139f2c0a9acdf998/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1e5a6555698ebcc8ebd9a8e2fb7d7195/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d7a4499f3bc219f28a4af1620cbbc18a/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ffb6e7e277c720b19073a6a1de035188/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f26a2a726a29e38f33c6cd14d42ffdaa/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c56292ae8c3cfc4e8f6470ab14a6b3fb/thumb.jpg

:7 Wat handige links:

PristonTale Homepage deel 1 (Europese versie)
PristonTale Homepage deel 2
PristonTale 2 informatie site.
-!-!-!-!- PLAATJES POSTEN DOEN WE MET: -!-!-!-!-
code:
1
[img=600,480]Link plaatje[/img]

Meer weten of verbeteringen toevoegen post hier of dm mij.

:7 Wie speelt waar? :

server migal:
thrillseeka
Ginkeltjes (valiant) en Multispeed (priestess)
server Awel

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
begrijp dat dit spel en topic totaal niet intressant is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel wel goed uitzien.

TS ook 8)

Alleen ik hoor het voor het eerst.
Denk dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
inmiddels is de CB voor europa in volle gang :) en heb ik een beta account bemachtigd

Inmiddels een archer lvl 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Toch maar even topic omhoog schoppen...

Vandaag is de pre-open beta vanstart gegaan en ik heb zelf een key weten te bemachtigen :)..

Nog meer mensen hier op het forum die aan het spelen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Yep

Althans net char aangemaakt maar kom nog niet op de server

:)

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Net nog even gespeeld en server loopt weer lekker! :D

Vanavond ff goed hard door knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word dit net zoals pristontale 1 weer p2p? Heb pristontale 1 best lang gespeeld, alleen was op et begin waar nog maar 1 quest was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nee dit blijft gewoon gratis! en is een stuk beter dan PT1 (heb ik ook gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt wellicht leuk, ben et maar es aant downloade, alleen voordat ik email krijg van men password (was et blijkbaar vergeten) duurt best wel lang. Maargoed, komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Heb je de email al gehad ?

Ben ondertussen level 11 en druk bezig met me fame points.... heb je nodig voor bijna alles :)... Te behalen met questjes enzo.... moet er nu 100 hebben voor me first profession :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:56:
Heb je de email al gehad ?

Ben ondertussen level 11 en druk bezig met me fame points.... heb je nodig voor bijna alles :)... Te behalen met questjes enzo.... moet er nu 100 hebben voor me first profession :)
nee, kan niet eens registeren, wil die niet toelaten ofzo. Krijg error. kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

hmm.. apart.. hoor niemand anders daar over... heb je al in een andere browser geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:11:
hmm.. apart.. hoor niemand anders daar over... heb je al in een andere browser geprobeerd ?
this nu gelukt, was een fout van de site (was later news over) probleem is nu alleen dat ik blijkbaar betakey ofzo nodig heb ;p zal dus nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zal het binnenkort eens proberen. Was een grote fan van het eerste deel. Hopelijk hebben ze het gevoel en sfeertje behouden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SugoiX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 17:59
Open beta. Ik dacht mooi even downloaden en spelen maar ... tot mijn grote frustratie... je moet een key hebben. :( Even afwachten dan maar.

[ Voor 9% gewijzigd door SugoiX op 08-02-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bij verschillende sites meegedaan, maar helaas geen key kunnen bemachtigen. Of hopen dat er binnenkort nieuwe keys uit worden gedeeld of anders maar wachten tot de release.

@ hieronder: klopt het is nu eindelijk een echte open beta. I'm in. ^^

[ Voor 23% gewijzigd door Bleet op 15-02-2009 00:42 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vanaf vandaag 12:00 is het echt open beta, geen key meer nodig, moet alleen nog even registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, kben vandaag es begonnen. Ziet er allemaal wel leuk uit. Ben lvl 6 huntress ofzo. Nadeel is alleen dat het helemaal vol zit met botters. Misschien samen keer begin maken. Toch leuker als saai alleen rond moeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Brummetje en ikzelf zijn ondertussen een website begonnen die als knowledgebase dient.Omdat er gewoonweg te weinig info te krijgen is. We zijn druk bezig de databases te vullen. Er staat inmiddels al veel op....

Suggesties laat het weten :)

http://www.pt2mmo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
is de xp/drop rate enzo inmiddels al wat beter dan in het begin van closed beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we een got-guild maken + misschien iedereen hier nicknames neerzetten zodat we wat contact ingame hebben :)?

Mijn nick: Vraatjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:58:
nou, kben vandaag es begonnen. Ziet er allemaal wel leuk uit. Ben lvl 6 huntress ofzo. Nadeel is alleen dat het helemaal vol zit met botters. Misschien samen keer begin maken. Toch leuker als saai alleen rond moeten lopen.
Ik zie vrijwel geen een botter; en mocht je er een zien report het dan even op www.pristontale2.com/support.

Verderest beetje simplistische gameplay maar toch leuk.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Ja deze hebebn beide een boost gekregen
Thrillseeka schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:30:
is de xp/drop rate enzo inmiddels al wat beter dan in het begin van closed beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Multispeed schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:54:
Ja deze hebebn beide een boost gekregen

[...]
cool ben hem aan het downloaden :)

dan even kijken of het nu beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we nog iedereen zen naam opgeven, want ik verw8 toch wel wat samen te doen met got'ters, welke server spelen jullie verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
net tot lvl 5.5 gespeelt.. maar het pt gevoel is er gewoon echt niet meer :( jammer maar niks aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De derde tribe die ze al jaren geleden hebben aangekondigd is er nog steeds niet -.-'
Het spel is opzich wel leuk, alleen waarom zou ik dit spelen ipv WOW of andere MMO's waarbij de support veel beter is en er veel meer updates komen. Pt1 speel ik nog steeds, maar dit lijkt er geeneens op.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Afgelopen weken zijn er gigantische veel patches geweest.. misschien niet zo zeer nieuwe dingen maar die komen er zeer zeker wel... bij WoW was dat in het begin ook niet meteen dat was ook allemaal bug fixxes..

En waarom ik nu dit speel inplaats van WoW.... WoW is al zo goed als vanaf het begin het zelfde... misschien wat nieuwe dingen erbij.... wereld groter.. maar het idee blijft gewoon het zelfde.... dat ben ik na 3.5 jaar spelen toch wel zat zeg maar :P

ben inmiddels lvl 27.5 en Multispeed is 21.7 :)....

Ingame nicks: Ginkeltjes (valiant) en Multispeed (priestess)

Onze site pt2mmo.com loopt ook lekker en er komt steeds meer op :)

Edit: voor de derde tribe die is er wel dergelijk... nog niet in de EU versie maar al wel in de KR versie waar ze hem op het moment aan het testen zijn... Multispeed en ik hebben veel contact met de admins en communitie managers omdat ze veel info voor onze site regelen.... Vandaar dat ik dit met zekerheid durf te zeggen :)

Dus zodra het testen bij de koreaanse versie klaar is kun je hem ook bij de EU versie verwachten :)

[ Voor 24% gewijzigd door Brummetje op 28-02-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ondertussen nogsteeds open beta? o.o
Ik heb echt al lange tijd op dit spel zitten wachten (Ondertussen nogaltijd PT1 gespeeld :P)

..Net geprobeerd te registreren, het scherm vernieuwde alleen de achtergrond ging niet mee, weet neit of ik nu geregistreerd ben? :X
Nog geen mailtje.. Maar de gebruikersnaam die ik probeerde is nu opeens in gebruik, dus ik denk dat het is gelukt xD
Wait and see :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
ja is nog OB. en probeer in teloggen met je account die je ook op het forum gebruikt. dat werkt iig bij mij.

Ben wow zat dus nu overgestapt op pt2 toch maar :P.

Char name: thrillseeka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Zit nu net even je site te bekijken :) echt handig :) zat gisteren avond al een uur te zoeken naar een schema van welke items enzo :) en die hebben jullie. Ga ik zeker even bookmarken thuis.

heb hem ook in de openings post gezet.

[ Voor 9% gewijzigd door Thrillseeka op 10-03-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrillseeka schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:01:
ja is nog OB. en probeer in teloggen met je account die je ook op het forum gebruikt. dat werkt iig bij mij.

Ben wow zat dus nu overgestapt op pt2 toch maar :P.

Char name: thrillseeka
Ik voel me heel slim nu, ik heb PT1 gedownload ipv van PT2 :P
Ik dacht al, 600mb, das nie veel 8)7 Nog maar een keer dan :+

Edit: Maareh, het blijft dus gratis? Of wordt het nog wel P2P? :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 13:49 . Reden: Beter dan extra post ;p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:45:
[...]

Ik voel me heel slim nu, ik heb PT1 gedownload ipv van PT2 :P
Ik dacht al, 600mb, das nie veel 8)7 Nog maar een keer dan :+

Edit: Maareh, het blijft dus gratis? Of wordt het nog wel P2P? :X
dat had ik ook hoor :$, wazig dat je ook PT1 kan delen op PT2 site, maargoed. Van wat ik ervan gehoord heb blijft et gratis. kben ff gestopt, toch nog es opnieuw proberen, iedereen ff bij friends toevoegen, geeft ook al altijd wat beter gevoel. Misschien bij de openingspost een list maken van iedereen die speelt? doen we ook altijd bij d2 en dat werkt ideaal ^^.

vraagje: welke server speelt iedereen x)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Volgens mij is de website beetje down...is er miss andere plek waar ik um kan downloaden? maak ik later wel een poppetje aan

Pt2mmo.com is wel een leuke site trouwens mr als ik foto's wil bekijken wordt het beeld donkerder mr daarna gebeurt niks... (ik gebruik IE8)

[ Voor 37% gewijzigd door Lubbers92 op 10-03-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
http://www.fileplay.net/f...d-enigma-open-beta-client download link :)

deze word vanaf de pt2 site gelinkt dus is betrouwbaar :)

btw dion speelde jij wow? op wildhammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
Thrillseeka schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:55:

Danku en geen slechte dl snelheid... 400kb/s (is mijn maximum als de tv aanstaat)

[ Voor 11% gewijzigd door Lubbers92 op 10-03-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrillseeka schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:55:

btw dion speelde jij wow? op wildhammer?
Heb wel WoW gespeeld, maar nooit origineel :P
Private servers :X

Btw naam op PT2 is zelfde al hier :D

Btw wel geinig met dezelfde namen of soorten van mobs. :P
Bijvoorbeeld Arma, of die grote rabies :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
miss ook een id voor in de toekomst van pt2mmo.com, Bij monsters een de plaats aangeven waar de hoogste populatie is en andere info. voor quests enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er om een of andere reden nu niet meer op..
Krijg de volgende leuke melding:
---------------------------
PT2Start
Target Module Not Found
Try Install Again.
OK

Iemand anders ook dit probleem? :?
Ga zo maar is opnieuw installeren dan..

Edit: Nou inmiddels weer werkend gekregen :P
Heb inmiddels ander Char aangemaakt genaamt Knightish, and guess what, een knight, vond ik toch leuker dan fighter :*)
Op t moment level 7, en heb soms wel een beetje het grind-gevoel bij quests, maar het valt tot nog toe wel mee.
Alleen beetje lastig om die 6k voor dat wapen bij elkaar te sprokkelen, aangezien de gold drop rate neit errug hoog is en de items ook niet :(
Zit op t moment op 3k.. bwaah

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 00:46 . Reden: Werkt weer xD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

PT2 zit echt vol met goldsellers en powerlvl service heb ik zo het idee als ik de chatbox bekijk :X

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:52:
PT2 zit echt vol met goldsellers en powerlvl service heb ik zo het idee als ik de chatbox bekijk :X
Klopt wel ja, maar zijn vooral een paar botters die de chat vol spammen met shouts :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mja gold sellers en bots zijn er idd.. maargoed die heb je in alle MMORPG's... in WoW stikt het er ook van..

maargoed.

Ben nu lvl 36 bijna 37... gaat lekker... vandaag een 40b 2h sword gekocht voor 850 eon.. was iemand die de prijs niet helemaal goed had neer gezet :P

heb onze site pt2mmo.com ook weer geupdate paar dagen terug... alle items staan er nu op... Alle maps... Alle monsters staan er nu ook op.

En er zijn een paar extra guides bij gekomen.

Als er nog mensen zijn die mee willen helpen met de site hoor ik het graag :)

webmaster@pt2mmo.com

Mijn ingame nick is trouwens: Ginkeltjes (Migal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Maar even omhoog schoppen ^^

Hebben jullie je allemaal al geregistreerd op pt2mmo.com ? we hebben net een community systeem ingebouwt en hopen nu wat meer mensen ingelogd te krijgen daar die op het forum posten en reageren op nieuws berichten :)

nog 130% dan ben ik lvl 40.. dus gaat helemaal goed komen dit weekend zowiezo :)

40b 2h / chest / legs / hands klaar liggen

En dat op de website als je op een plaatje klikt het scherm zwart wordt zal wel komen dat IE8 niet lekker met ajax overweg kan... we werken nog aan een nieuw foto album

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:35:
Maar even omhoog schoppen ^^

Hebben jullie je allemaal al geregistreerd op pt2mmo.com ? we hebben net een community systeem ingebouwt en hopen nu wat meer mensen ingelogd te krijgen daar die op het forum posten en reageren op nieuws berichten :)

nog 130% dan ben ik lvl 40.. dus gaat helemaal goed komen dit weekend zowiezo :)

40b 2h / chest / legs / hands klaar liggen

En dat op de website als je op een plaatje klikt het scherm zwart wordt zal wel komen dat IE8 niet lekker met ajax overweg kan... we werken nog aan een nieuw foto album
Ik ben inmiddels gestopt met PT2 =(
Vond het toch niet leuk, te veel grinden voor mij, en vaak waren vijanden toch te sterk..
Wel leuk op t begin.. Maar na een tijdje begon ik et saai te vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vind nu op lvl 40 juist weer super tof... beetje Coins farmen om spullen mee te kopen... instances doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Enorme bump.. Speelt iemand dit spel nog?
Vorige week ben ik met nog 3 vrienden begonnen met dit spel, maar om een een of andere vreemde reden liggen de servers plat. Zelfs de website is niet bereikbaar.
Komt dit vaker voor? En heeft iemand enig idee wanneer de servers weer online komen?
Ik heb al meerdere malen op het internet gezocht, maar veel is er niet te vinden over dit spel. Je komt of oude dingen tegen die over de Beta gaan, of het gaat over pristontale 1.
Beetje jammer dat de servers binnen een weekje spelen offline gaan.. :/

[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 27-11-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn de servers om onbekende redenen offline gehaald.

Aldaar geruchten site: http://www.pristontale2.info/
(waar eerst allemaal geruchten stonden die nu vervangen is door mooie rode letters)

Optie 2: http://twitter.com/priston_tale_2
Waar je reacties van een GM of KTP zelf kan lezen.

Key to Play is offline en daarmee al zijn/haar(?) spellen, forums, websites en wat er maar aan verbonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De open beta van Pristontale 2 is gisteren begonnen.
PT2 wordt nu gehost door http://www.gamerkraft.com
Er zijn 2 servers, eentje voor europa-only en de ander is voor iedereen behalve noord-amerika.

XP is hoger dan tijdens de vorige host, maar hoeveel hoger, geen idee en de soph. class is beschikbaar

[specs]

Pagina: 1