Toon posts:

[Ad] Pacman banner met geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond filmpje gekeken met de stereo redelijk hard... zit vanochtend lekker het nieuws te bekijken...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f9f16354193ff7a571d489251e35f82e/full.jpg

Bliepen me hier bijna de ramen eruit van de pacmangeluidjes uit bovenstaande ad :P

Verwijderd

Schrok er deze morgen ook superhard van toen ik met mijn slaperige kop (en idd mijn geluid ook vrij hard) mijn vuurvos open trok. Hoewel het me heeft geholpen (op een eerder onzachte manier) wakker te worden, denk ik toch dat het niet de bedoeling is ;).

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:52

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik ga bellen :(

Verwijderd

Euhm, ik heb die add daarjuist terug gezien, en hij maakt nog steeds geluid. Welliswaar niet veel...

Verwijderd

Daniel, de add komt er nog steeds, en maakt nog steeds geluid... Als het mag, np he, maar dacht dat dat normaal niet kon op tweakers? Anyway, dat je het maar weet :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

't Is bekend en we proberen het op te lossen. Maar ja, iets met ambtelijke molens en traag en zo ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Mag ik hem in de tussentijd blokkeren?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee. :)

edit:

Dit is om onduidelijke redenen niet afgehandeld, wordt nu alsnog gedaan.

edit 2:

Banner is uit de roulatie totdat het geluid is omgebouwd naar 'onClick' ipv 'onMouseOver'. :)

[ Voor 128% gewijzigd door Roelant op 27-06-2007 15:51 ]

Pagina: 1