Toon posts:

[NERO] Waar vind ik de extra functies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gebruikt programma: Nero OEM 6.0.0.20

Beste tweakers,

Ik ben laatst op een probleem gestuit en dat was bij het branden van een aantal bestanden op een CD-ROM. Sommige van deze bestanden bevatten namelijk een streepje (-) of een tilde (~). Na een tijdje zoeken op internet kwam ik erachter dat men voor een ander bestandsysteem moet kiezen en er zijn nog een aantal dingen die men kan/moet veranderen. Hieronder een voorbeeld van hoe de instellingen zouden moeten zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y185/jamesimage/NBR_Comp.gif

Allemaal leuk en aardig, maar het probleem is dat ik dit venster nergens kan vinden. Ik heb het proberen te zoeken in de handleiding van Nero maar daar vond ik ook niets bruikbaars. Er stond wel iets in over een 'Go Nero' Button bij het startscherm maar als ik daar op drukte krijg ik alleen maar reclame van Nero zelf.

Weet iemand misschien waar ik het bovenstaande venster kan vinden zodat ik mijn instellingen kan aanpassen en de bestanden correct kan branden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Johan

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 20:33
Jouw Nero kan wss niet zo veel als de Ultra versie, waar die screenshot mss mee is gemaakt. Enige oplossing is dan Nero Ultra of K3B :Y)

There is no replacement for displacement!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Voor zover ik weet is Nero OEM een "beperkte" Nero versie, waar geen volledige Nero Burning Rom in zit, maar alleen Nero Express. De bovenstaande screenshot komt uit de traditionele Nero Burning Rom. Wellicht heeft je huidige OEM versie heel simpelweg niet de mogelijkheid om dit in te stellen.

Dan valt de knop "Go Nero" ook direct op zijn plaats. Je kunt daar ongetwijfeld je huidige versie upgraden naar een volledige Nero versie...

Verwijderd

Topicstarter
Brede P schreef op maandag 18 juni 2007 @ 00:03:
Voor zover ik weet is Nero OEM een "beperkte" Nero versie, waar geen volledige Nero Burning Rom in zit, maar alleen Nero Express. De bovenstaande screenshot komt uit de traditionele Nero Burning Rom. Wellicht heeft je huidige OEM versie heel simpelweg niet de mogelijkheid om dit in te stellen.

Dan valt de knop "Go Nero" ook direct op zijn plaats. Je kunt daar ongetwijfeld je huidige versie upgraden naar een volledige Nero versie...
Ik had al zo een gevoel dat dit het zou kunnen zijn.. Naja goed jongens, in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Mocht iemand hier nog een oplossing voor weten, hoor ik het wel graag :)

Ik ga ondertussen wel zoeken naar een Nero Ultra XXL Deluxe 8)7

Verwijderd

Die kun je gewoon van de nero site downloaden en testen voor 30 dagen. Is maar iets van 200MB dacht ik :+

Verwijderd

Topicstarter
Hej jonges!

Ik heb 'nero 7 deluxe XXL ultra super turbo' ergens 'vandaan' kunnen halen en inderdaad, in de volledige versie zijn deze opties er wel.

Bedankt voor de hulp, hier kan een slotje op!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:38

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:01:
Hej jonges!

Ik heb 'nero 7 deluxe XXL ultra super turbo' ergens 'vandaan' kunnen halen en inderdaad, in de volledige versie zijn deze opties er wel.

Bedankt voor de hulp, hier kan een slotje op!
Das dan zeker niet via de legale weg of wel 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1