Toon posts:

Wat is het regio-vrij maken van een DVD?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zie topic
ik wil wel een dvd maar heb er NOG geen verstand van. Als jullie sites hebben kunnen jullie die ook gewoon geven. THNX

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47
dvd spelers zijn gelockt voor 1 van de 6 regio's waarin de wereld is verdeeld. dit betekent dat je alleen dvd's voor die regio kan afspelen (dvd-films dus).

dor middel van wat soldeerwerk kan een dvd-speler regiovrij worden gemaakt. je kan dan de films die je bijv. uit amerika hebt meegenomen ook gewoon afspelen.

dvd-rom spelers kunnen vaak ook softwarematig regiovrij worden gemaakt (als ze dat nog niet zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand ook een site waar een goeie vergelijking te vinden is van diverse dvdspelers?

Verwijderd

www.comtronics.nl www.aci-computers.nl
hebben verschillen dvdspeler met mp3 en karoka

Verwijderd

Dames en heren, iets specifieker mag wel. Ik ben ook een nono op DVD-gebied.

Welke DVD-speler moet ik hebben en hoe maak ik die regiovrij?

Mijn dank is nu al wonderbaarlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde eigenlijk een site waar verschillende soorten DVD spelers met elkaar vergeleken worden met plus en min punten.

Verwijderd

dvd spelers die je in een compu stopt kan je gewoon unlocken door een gehackte firmware te instaleren daarvoor hoef je echt niets te solderen. er zijn veel gehackte firmwares voor pioneer drives omdat die drives zo popi zijn. ff altavista.com of google.com en je vindt vast wel een linkie. De 6x dvd drives van pioneer zijn trouwens ook al regio vrij.

met standalone dvdspelers zal je idd iets moeten solderen. Of je koopt een yakamaha715 ofzoiets die is al regiovrij.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47
catman wat voor dvd wil je hebben eentje voor bij de tv (naast de video) of eentje voor in de comp?

Verwijderd

Eentje voor de pc. Ik neem aan dat ik die wel kan doorlussen naar mijn tv?

Verwijderd

Hier kan je o.a. regio cracks vinden:

www.7thzone.com
Pagina: 1