Goede avond,
Ik heb gister een nieuwe Ipod nano 2 Gb gekocht! Deze is echter versie 2.
Ik heb toen direct itunes met Quicktime geïnstalleerd en daarna me Ipod aangesloten.
Deze word gewoon herkent als nieuwe hardware maar vraagt om een driver
Weet iemand wat ik verkeerd doe of waar ik deze driver kan vinden??
Ik heb geprobeerd om het op te lossen en heb dus meerderen keren alles van apple verwijderd en weer geïnstalleerd maar echter te begeefs... en heb ook al me ipod gereset maar dat hielp ook niet! Andere USB poort wou ook niet helpen....
Uiteraard heb ik even gekeken hierzo maar kon zo gouw niks vinden...
Ik heb een test gedaan met itunes test voorloopt vrij goed maar alleen Ipod status verbinding die is echter rood.. dit komt waarschijnlijk door de driver.
Ik werk hier gewoon op een upgedate Windows XP Pro SP2 en me USB poorten zijn goed want me Ipod kan wel gewoon opladen!
Alvast bedankt voor je tijd als je me wil helpen!
Groetjes Chris89
Ik heb gister een nieuwe Ipod nano 2 Gb gekocht! Deze is echter versie 2.
Ik heb toen direct itunes met Quicktime geïnstalleerd en daarna me Ipod aangesloten.
Deze word gewoon herkent als nieuwe hardware maar vraagt om een driver
Ik heb geprobeerd om het op te lossen en heb dus meerderen keren alles van apple verwijderd en weer geïnstalleerd maar echter te begeefs... en heb ook al me ipod gereset maar dat hielp ook niet! Andere USB poort wou ook niet helpen....
Uiteraard heb ik even gekeken hierzo maar kon zo gouw niks vinden...
Ik heb een test gedaan met itunes test voorloopt vrij goed maar alleen Ipod status verbinding die is echter rood.. dit komt waarschijnlijk door de driver.
Ik werk hier gewoon op een upgedate Windows XP Pro SP2 en me USB poorten zijn goed want me Ipod kan wel gewoon opladen!
Alvast bedankt voor je tijd als je me wil helpen!
Groetjes Chris89
[ Voor 5% gewijzigd door Chris89 op 17-06-2007 21:11 ]