Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bereik hotspots NS stations

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb me al gek gezocht op het internet over het bereik van hotspots van KPN.
In mijn geval op het station in Tilburg staat een kpn hotspot, werkt dit alleen maar puur en alleen op de perron's en stationshal of ook nog een stukje buiten het station. Bijv mijn hotel zit tegenover het NS station(bijv 100 meter), zou het mogelijk zijn dan nog gebruik te kunnen maken van de ontvangst van het station hotspot.
Wie heeft er dus ervaringen van hotspot ontvangst van kpn?

Verwijderd

100 meter ga je no way halen. In mijn ervaring zijn hotspots op openbare plaatsen (heb zelf geen ervaring met de NS hotspots) echt bagger qua bereik, ze hebben vaak te weinig en te zwakke antennes om het goed te laten werken.

Als je echt bij de hotspot zit dan is het wel te doen, maar zodra je de deur uit gaat is het al einde oefening.

Vergeet ook niet dat gebouwen als een station gemaakt zijn van gewapend beton, alles wat daarbinnen zit kan amper naar buiten uitzenden en andersom is nog moeilijker.

Je mag blij zijn als je bij de deur zit en het werkt, maar verderop kun je shaken.

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 13:16
Hotspots van de NS zijn op alle stations weer verschillend. Ik gebruik het zelf af en toe en zelfs per zone in het station is er verschil. Dus soms heb je helemaal geen verbinding als je in de trein zit te wachten op het station. Maar die 100 meter ga je inderdaad niet halen. Vaak is het zo dat je zodra je het station uitloopt het bereik ook echt weg is.

Verwijderd

Hotelletje 100 meter verderop gaat dus niet werken :)
Dit topic heeft verder niet zo veel waarde dus gaat op slot.

Dit topic is gesloten.