Toon posts:

Bootcamp flipt

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend wou ik in windows, maar dit werkte niet door via option/alt te drukken bij het witte scherm, er verscheen geen menu. Dus ik denk ik stel in Mac OSX even in dat standaard windows wordt opgestart als de computer zich opstart. Maar dat was niet zo'n slim idee, want nu werkt het menu met alt/option nog steeds niet en kan ik niet in Mac OSX :( . Ook heb ik al een ander toetsenbord geprobeerd. Ook heb ik al de Mac OSX installatie cd er in windows in gedaan en toen opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet |:( .

Wie kan me helpen? _/-\o_

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 10:53

amahusu

taking over the world!

je kan gewoon in xp instellen dat osx je primaire os is..

valt me wel dat er veel "noobs" posten zonder eerst ff een faqje ofzo te lezen. Dit staat ook gewoon in de handleiding van bootcamp

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Topicstarter
ja, sorry, maar ik heb Mac OSX ook nog maar 3 weken. Ik zit hier trouwens in Vista en niet in XP, maar ik zal even kijken of dat ook in Vista zit.

Maar is er geen oplossing dat zoiezo het probleem verholpen kan worden dat ik weer met option kan kiezen? Want dat is wel wat netter.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Er zit in Windows toch ook een of andere config tool waarmee je kunt instellen dat de volgende reboot in OS X moet zijn?

Edit: Laat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 17-06-2007 20:10 ]

Zoef

• Dahlia
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:08:
ja, sorry, maar ik heb Mac OSX ook nog maar 3 weken. Ik zit hier trouwens in Vista en niet in XP, maar ik zal even kijken of dat ook in Vista zit.

Maar is er geen oplossing dat zoiezo het probleem verholpen kan worden dat ik weer met option kan kiezen? Want dat is wel wat netter.
Volgens mij kan je dat instellen in het Configuratie scherm ;)

• amahusu

amahusu

taking over the world!

lees gewoon ff de handleiding van bootcamp (die ze je hebben aangeraden om uit te printen en bij de hand te houden toen je bootcamp ging installeren). Ergens achterin staat precies beschreven hoe je je primaire os kan instellen in vista/xp/osx

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Topicstarter
Maar dit zijn allemaal tijdelijke oplossingen. Er moet een manier zijn dat bootcamp het weer gewoon doet lijkt mij?

• amahusu

amahusu

taking over the world!

opnieuw installeren misschien?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 22:26
Apple Mac OS X cd erin, en in de installer de opstart schijf selecteren.

|>

Verwijderd

Topicstarter
bij configuratie > systeem en onderhoud > Systeem > geavanceerde systeeminstellingen > opstart- en herstelinstellingen; kan ik Max OSX niet kiezen, alleen windows :S

Verwijderd

Topicstarter
zou het kunnen dat als ik windows eraf gooi dat hij dan wel in Mac OSX moet?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je moet de alt niet indrukken bij het witte scherm, maar zodra je de 'boing' hoort. Doe dit anders voor de zekerheid nog voordat je de computer aanzet. Deze moet je net zolang vasthouden totdat de schijven verschijnen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

ja iddd... ik heb hem ook altijd al ingedrukt voordat ik hem aan zet.

als ik wacht met drukken tot het witte scherm is de high speed apple er al voorbij geraasd :P

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal! :) het is verholpen

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

en dan is het voor de search wel handig als je ook even vermeld hoe het verholpen is, wat het probleem precies was, etc. O-)

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Pagina: 1