Ik heb deze HTML code:
gecombineerd met deze CSS:
en dit Javascript:
en mijn list veranderd niet van achtergrond kleur zodra ik er over heen ga... Zelfs een pagina met de directe rip van de voorbeeldpagina schijnt niet te werken bij mij... Wat doe ik verkeerd?
Mootools wordt netjes geinclude. Is ook een copy uit de voorbeeldpagina, om fouten uit te sluiten.
/edit
Deze hoort bij clientside scripting... Hoe hij hier is beland is me een raadsel... Excuses.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <div id="menu"> <ul> <li>Home</li> <li>Weblog</li> <li>PC stuff</li> </ul> </div> |
gecombineerd met deze CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| div#menu ul { margin: 0px; padding: 0px; } div#menu li { display: block; margin: 0px; padding: 3px 6px 3px 6px; width: 136px; background-color: #DDD; border-style: none solid dotted solid; border-width: 1px; border-color: #666; } |
en dit Javascript:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| var list = $$('#menu li'); list.each(function(element) { var fx = new Fx.Styles(element, {duration:200, wait:false}); element.addEvent('mouseenter', function(){ fx.start({ 'margin-left': 5, 'background-color': '#666', color: '#ff8' }); }); element.addEvent('mouseleave', function(){ fx.start({ 'margin-left': 0, 'background-color': '#333', 'color': '#888' }); }); }); |
en mijn list veranderd niet van achtergrond kleur zodra ik er over heen ga... Zelfs een pagina met de directe rip van de voorbeeldpagina schijnt niet te werken bij mij... Wat doe ik verkeerd?
Mootools wordt netjes geinclude. Is ook een copy uit de voorbeeldpagina, om fouten uit te sluiten.
/edit
Deze hoort bij clientside scripting... Hoe hij hier is beland is me een raadsel... Excuses.
[ Voor 9% gewijzigd door _eXistenZ_ op 17-06-2007 19:31 ]
There is no replacement for displacement!