Ik heb net een nieuwe pc met Windows Vista Home Premium 32 bit. Ik heb Firefox er op geinstalleerd. Nadat ik dat had gedaan werkte het prima. Maar toen installeerde ik een aantal updates voor Vista en nadat ik de pc opnieuw had opgestart opend Firefox niet meer. Ik klik firefox aan en de pc laad heel even en dan gebeurt er niks. Ik kan firefox op dat moment ook niet de-installeren omdat windows dan aangeeft dat firefox wel degelijk geopend is en eerst moet worden afgesloten...
Ik heb nu al 2x de pc opnieuw opgestart, firefox verwijderd (kan dan wel weer) en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich herhalen. Opvallend is dat bij de 1e keer dat ik firefox probeer te openen na de pc opnieuw te hebben opgestart het wel gewoon werkt. Maar als ik dat scherm dan sluit treed het probleem weer op. IE doet het wel gewoon.
Hardware:
-AMD Athlon64 X2 3600+
-2gig pc5300 geheugen
-Gforce 8500gt 512mb
Ik heb nu al 2x de pc opnieuw opgestart, firefox verwijderd (kan dan wel weer) en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich herhalen. Opvallend is dat bij de 1e keer dat ik firefox probeer te openen na de pc opnieuw te hebben opgestart het wel gewoon werkt. Maar als ik dat scherm dan sluit treed het probleem weer op. IE doet het wel gewoon.
Hardware:
-AMD Athlon64 X2 3600+
-2gig pc5300 geheugen
-Gforce 8500gt 512mb