Zoiets had ik op de zaak ook, alleen het eerste account kon inloggen, account 2, 3 en 4 deden het niet...
Ben ik maar "eventjes" gaan bellen. Eerst 0800-mxstream. Bijna 45 min. gewacht in de wachtrij (nog niet eens een muziekje), vragen ze of ik een doe het zelf pakket heb. Ja, dat heb ik... O, dan moet u een ander nummer bellen. Shit, lang gewacht voor nix..
Oke dan, andere nummer gebeld, 1 UUR EN 20 MIN. in de wachtrij gezeten :(:(:(:(:(:(

maar uiteindelijk nemen ze dan toch maar eens op. Wat is het probleem meneer? Kunt u niet inloggen? Dan moet u bij u provider zijn. Wat zegt u, u kunt niet inloggen met uw F-nummer? Dat regelt de provider, dat doen wij niet.
Hop, naar XS4ALL. 10 minuutjes gewacht. Goendenmiddag, waarmee kan ik u helpen? U kunt niet inloggen? Is dat met het XS4ALL account, of met het F-nummer? Het F-nummer zegt u? Dan moet u niet bij ons zijn, maar moet u de helpdesk bellen van mxstream.
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:([ONTPLOF]|:(|:(|:(|:(|:(|:(
(Ik snap waarom de NS staakt over het rondje rond de kerk...)
Na lichtelijke over de zeik te zijn gegaan en niet echt vriendelijk meer te zijn had ik een half uur later een afdelingsmanager aan de telefoon en die begreep er geen hout van waarom ik iedere keer was doorverbonden en nog meer gezwets om het proberen goed te praten heeft ie er dan toch maar een storing van gemaakt. Het zal zo snel mogelijk geregeld worden...
Blijkbaar is bij de KPN 3 dagen redelijk snel om een accountje te activeren...
Stelletje %$&%$*&)(UY%@# daar...
Van mij krijgen ze de 'eikels van het jaar' bokaal!
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...