Toon posts:

ADSL extra + netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik heb eindelijk adsl en blaas eindelijk lekker snel over internet .. het enige probleem is dat me broertje/vader dat ook willen .. nu kan ik met 1 pc gewoon internet maar nu wil ik met pc2 inloggen en dan komt hij nie verder met "bezig controleren gebruiks/en pasword dingens ... iemand een idee ik kan vanaf elke pc de modem benaderen door 10.0.0.138

Ik heb overgens het extra abbo met 4 inlog en passworden alvast bedankt luitjes

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Je moet bij de eerste pc inloggen naar:

10.0.0.138 pc1

tweede pc:

10.0.0.138 pc2

etc..

gebruik de aansluiting achterop het modem en geen hub, althans, dat dach ik...

heb je dat gedaan?

ok, als dat nog niet werkt, zou ik effe kpn bellen...

PS ik heb geen ADSL, want kpn snapt niet dat mijn telefooncentrale nog moeten worden omgebouwd...

Verwijderd

Topicstarter
Ja zover was ik zelf ook algekomen .. alles staat zo ingesteld .. pc3 = 10.0.0.138 pc3 etc .. maar het probleem is dat ik niet verder kan inloggen op mxstream zelf .. het lukt enkelt met het eerste username en pw

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
Ik heb precies hetzelfde probleem, 1 en 2 alles okee, 3 en 4 hou maar op. Zelfs met de KPN helpdesk (grr) kwam ik er niet uit. Nu hoorde ik van iemand bij XS4ALL dat het script in de ALcatel fout is en dat er ergens in April een update uit zal komen...

we wachten af.

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:58

Whizzer

Flappie!

Zoiets had ik op de zaak ook, alleen het eerste account kon inloggen, account 2, 3 en 4 deden het niet... :(

Ben ik maar "eventjes" gaan bellen. Eerst 0800-mxstream. Bijna 45 min. gewacht in de wachtrij (nog niet eens een muziekje), vragen ze of ik een doe het zelf pakket heb. Ja, dat heb ik... O, dan moet u een ander nummer bellen. Shit, lang gewacht voor nix..

Oke dan, andere nummer gebeld, 1 UUR EN 20 MIN. in de wachtrij gezeten :(:(:(:(:(:(:( maar uiteindelijk nemen ze dan toch maar eens op. Wat is het probleem meneer? Kunt u niet inloggen? Dan moet u bij u provider zijn. Wat zegt u, u kunt niet inloggen met uw F-nummer? Dat regelt de provider, dat doen wij niet.

Hop, naar XS4ALL. 10 minuutjes gewacht. Goendenmiddag, waarmee kan ik u helpen? U kunt niet inloggen? Is dat met het XS4ALL account, of met het F-nummer? Het F-nummer zegt u? Dan moet u niet bij ons zijn, maar moet u de helpdesk bellen van mxstream.

|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:([ONTPLOF]|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

(Ik snap waarom de NS staakt over het rondje rond de kerk...)

Na lichtelijke over de zeik te zijn gegaan en niet echt vriendelijk meer te zijn had ik een half uur later een afdelingsmanager aan de telefoon en die begreep er geen hout van waarom ik iedere keer was doorverbonden en nog meer gezwets om het proberen goed te praten heeft ie er dan toch maar een storing van gemaakt. Het zal zo snel mogelijk geregeld worden...

Blijkbaar is bij de KPN 3 dagen redelijk snel om een accountje te activeren...

Stelletje %$&%$*&)(UY%@# daar...

Van mij krijgen ze de 'eikels van het jaar' bokaal!

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

ik had precies hetzelfde probleem
sterker nog ik moest zelfs naar de kpn bellen want ik had nooit een username en pas ontvangen van geen van de de 4 adressen
zwaar slecht natuurlijk van ze,zelfde geld ook voor mn ipv die had dan wel mn user name en pas gestuurd maar natuurlijk maar weer 1 en niet 4 :( :(

stelletje clowns zijn het (ik heb ook 3,5 maand moeten wachten ipv van de zogenaamde 6 weken levertijd) :r

eindelijk had ik alle gegevens na veel bellen en frustratie ,way bleek ook bij mij werkte de 2 3 en 4 e niet. aarrgghhhh |:( |:(
weer bellen weer 3 uur kwijt in totaal 100 keer doorverbonden.beweren ze dat het toch echt aan mij lag en dat ik het instructie boekje toch maar eens goed nog eens een keer moest doornemen.ik doornemen nog een keer voor de zekerheid nog steeds niks.weer bellen
ze zouden het voor me uitzoeken zijden ze en me terug bellen binnen 3 dagen,nooit meer wat gehoord natuurlijk.maar wonder boven wonder een week later toen ik de moed had verzamelt om weer eens te bellen deed mn 2 3 en 4 adres het opeens :) :) :)

het aller aller trieste was nog dat die vent van de helpdesk me vroeg waarvoor ik de 2 3 en 4e user name en pass nodig had eigenlijk.
wat de %$%^&*^&^ gaat he mdat aan.echt belachlijk.maargoed eindelijk draait het en moet zeggen dat ik er wel redelijk over te spreken ben,lekker snel :P

alleen kpn regel aub je zaakjes wat beter
dit is echt bagger wat jullie flikken natuurlijk.

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

hoh ik heb het adsl doe het zelf pakket ethernet natuurlijk via planet.

En ik moet zeggen na 4 weken had ik alle zooi in huis behalve het passwd voor mxstream zelf dus 1 belletje en na 5 minuten opgehangen met paswd inbellen en werken

geen problemen veder dus het kan wel goed gaan :) :) :)

Sommige mensen....

Verwijderd

Dat van dat rondbellen ken ik. Ik moest wat gegevens wijzigen omdat ze het verkeerd verwerkt hadden. Ik naar de provider bellen: ja dan moet u bij KPN zijn. Half uur lopen wachten daar uiteindelijk iemand aan de telefoon: ja dan moet u bij de provider zijn. Na lang doordrammen een ander nummer gekregen en weer hetzelfde verhaal. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar je wordt van het kastje naar de muur gewezen. Gelukkig hadden ze bij KPN in de gaten dat ik lang had moeten wachten en boden wel hun excuses aan.
Pagina: 1