Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Het zijn mooie kasten, maar ik zoek iets goedkopers. ik kan hooguit 300,- aan een voeding uitgeven.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Neem een Inwin Q2000 anders. Of een hx08, die zijn goedkoper.
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
Verwijderd
niet te geloven hoeveel topics er al zijn geweest met mensen die een nieuwe kast willen hebben... gebruik search eens!
nou ik hier toch ben: newt wat kan ik vragen voor een tweede hands redundant cooling ps van 300watt?
nou ik hier toch ben: newt wat kan ik vragen voor een tweede hands redundant cooling ps van 300watt?
PUFFY! BEDANKT!!!!!!!!!!
Ik had deze al zien staan, maar ik was de site kwijt!!
OH! zo bedankt!!!!!
Ik had deze al zien staan, maar ik was de site kwijt!!
OH! zo bedankt!!!!!
WAAR kan ik IN win kasten kopen ????
Ik ben nu al 2 weken op ,zoek naar de q800 en ik begin een beetje wanhiopig te worden ,-(
liefst in belgie /nederland mag ook als ze naar belgie exporten
of toch maar gaan voor die niet perfecte aopen ? (voor athlon 750 met abit ka7 100)
Ik ben nu al 2 weken op ,zoek naar de q800 en ik begin een beetje wanhiopig te worden ,-(
liefst in belgie /nederland mag ook als ze naar belgie exporten
of toch maar gaan voor die niet perfecte aopen ? (voor athlon 750 met abit ka7 100)
De kasten van Mycom zijn In-Win's, misschien moet je daar eens kijken.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Pagina: 1