Linksys / Sipura SPA3000 anonymous call blocking?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• A-Tech
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-07 11:05
Ik ben nou al een paar maanden een tevreden gebruiker van een Linksys SPA3000 ATA. Alleen om het ding in te stellen moet ik mijn documentatie van internet halen (voor velen onder jullie mijn dank voor de nuttige tips). In de user manual (die ik vond op http://www.tijdhof.com/do...uraSPAUserGuidev2.0.9.pdf) heb ik gelezen, dat er een mogelijkheid bestaat om anonieme bellers te blokkeren (anonymous call blocking). Handig tegen callcenters en andere anonieme overlast.
Het lukt me alleen niet om dat ingesteld te krijgen, en ik heb de (hieronder gestelde) vraag hier ook nog niet eerder zien stellen.

Voor zover ik denk dat het relevant is heb ik ingesteld:
- tabblad Line 1 --> onder 'Supplementary Service Subscription': --> 'Block ANC Serv:': Yes;
- tabblad User 1 --> onder 'Supplementary Service Settings': --> 'Block ANC Setting:': Yes.

Waar moet ik nog meer op letten?
Alvast mijn dank voor de tips!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vast wel handig. Feit is, dat ook veel 'gewone' mensen anoniem bellen, geen overlast dus, maar famillie/vrienden/collega's/etc.

Ik zou er nog maar eens over nadenken of je het wel echt wilt blokkeren. Een keer niet opnemen is OK, maar als je het blokt, mis je toch best wel wat denk ik...

• A-Tech
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-07 11:05
Dank je wel voor je reaktie, maar ik ben toch wel benieuwd hoe ik SPA anonieme bellers kan laten blokkeren. Of ik de mogelijkheid nou gebruik of niet, in de gebruiksaanwijzing staat dat het kan, en het lukt me niet, en dat frustreert me!