Ik heb problemen met het installeren van een netwerk kaart in een P1-133.. Ik heb met twee netwerkkaarten geprobeerd (3com, realtec) iedere keer kreeg ik een of andere foutmelding van MSGVR32 of zoiets.. wat zou dat kunnen zijn? Installatie loopt helemaal vast.
zoek naar dit bestand in de registry op div plaatsen met find en wis deze gewoon
Dit komt omdat je ergens de fout bent ingegaan met installen een keer
Dit komt omdat je ergens de fout bent ingegaan met installen een keer
Verwijderd
KijK! daar heb je nog eens wat aan.
ik vind het zo fijn als mensen elkaar helpen.. ik kan er zo emotioneel van worden en zo hard van gaan huilen..
ik vind het zo fijn als mensen elkaar helpen.. ik kan er zo emotioneel van worden en zo hard van gaan huilen..
Is het zo triest dat mensen niet helpen dan ?
Ik help wel als het ff kan....
Als ze mij ook maar helpen...
Ik help wel als het ff kan....
Als ze mij ook maar helpen...
Verwijderd
Ten eerste moet je de Realtec kaaten weggooien want Realtec heeft maar 3 MAC adressen op z'n naam staan en 3Com ongeveer 100.000 en de message die je krijgt wil zeggen dat je beide netwerken op hetzelfde irq draaien en dat kan niet met 2 computers maar wel met meerdere zolang de eerstvolgende na je daadwerkelijke server maar niet dezelfde irq's hebben.
Of Intel, AMD oid. , A-merkkaarten is meer over bekend met problemen.Op vrijdag 09 februari 2001 19:56 schreef keepitcool het volgende:
Helemaal mee eens, realtec sucks, gebruik 3com.
Niet dat realtek B is, maar mijn ervaring
Pagina: 1