Toon posts:

[CoD2] Spel komt niet verder dan splash screen onder Vista*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb recent Call of Duty 2 gekocht en geinstalleerd (Windows Vista). Ik kreeg eerder al een error bij de installatie wat ik niet had toen ik een geleende versie van iemand anders op een CD-ROMmetje installeerde, er mist een .DLL bestand. Dit is gefixed nadat ik ontdekte dat dit met het Microsoft Framenetwork te maken had.

Alleen als ik nu de Multiplayer opstart krijg ik eerst de splashscreen, en dan wordt het hele scherm zwart. Ik kan het alleen nog via taakbeheer afsluiten, waar staat dat het programma niet reageert. De Singelplayer werkt wel (daar krijg ik gewoon de introfilmpjes te zien waarna ik kan beginnen met spelen).

Ik heb hem al geuninstalleerd en de geleende versie nog eens geinstalleerd, maar daar heb ik nu hetzelfde probleem (deze werkte eerst wel perfect, behalve dat ik daar natuurlijk niet online kon omdat die geleend was).

Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Ik baal er ontzettend van! Als jullie nog verdere uitleg nodig hebben hoor ik het wel!

Alvast heel erg bedankt.

Michiel.

Verwijderd

Dit is een technisch iets -> Spielerij - Problemen & Vragen

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Het is denk ik het probleem van Vista. Heb je het al geprobeerd met de compatibiliteitsmodus? Wat gebeurd er als je die op Windows XP oid zet?

Verwijderd

Topicstarter
Excuses.

Ik ga even proberen wat je zei Hans!

Verwijderd

Topicstarter
Het spel werkt! Bedankt!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Geen probleem, ik ben gewoon slim, ik heb inzicht en ik ben cool!

Verwijderd

Beter niet reageren en een topicreport aanmaken ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 17-06-2007 15:54 ]

Pagina: 1