Toon posts:

Gigabyte 965p ds3 rev 1.0, rev 2.0 OF ASUS P5K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou de titel zegt het al een beetje.
Mijn vraag was welk moederbord is beter in het overclocken van een E4300 i.c.m. een Scyte Infinity cooler. De Gigabyte 965p Rev1.0, Rev 2.0 of Asus P5K ?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:30
P5K, is nieuwe chipset en die staat nu al bekend om zijn OC-capaciteiten. Maar kijk ook eens naar de P35 van Gigabyte, bijv. de DS3x of DS4, zijn ook mooie bordjes, heb er zelf net 1 besteld.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Waarom zou het ene bordje beter zijn als de ander? Wat heb je hier zelf al over gevonden? etc. Graag zou ik dus nog meer info zien...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb gehoord dat de Gigabyte 965p ds3 een heel goede overclocker was voor zijn prijs. De p35 versies zijn mij toch iets te duur dus denk dat die het niet gaan worden en de p5k (de standaard dus niet deluxe enz enz) heb ik nog geen goede review van kunnen vinden dus daarom stel ik hier mijn vraag. Btw wat is het verschil tussen de rev 1.0 en 2.0 want ik heb nog niks concreets kunnen vinden

Verwijderd

wat ik een beetje jammer vind van de P5K is dat hij geen SLI en DDR3 ondersteund..

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-01 11:54
965 of P35 maakt maar weinig verschil qua overclock mogelijkheden. Max FSB zal op beide borden in 99% van de gevallen je processor zijn en niet het bord.. Geheugen gaat wellicht tikkie verder met P35.

[edit] 17 juni hehe... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Viss op 28-06-2007 14:45 ]

Pagina: 1