Kan je je systeem laten schatten?? <En in welke categorie moet dat dan??>
Dat is er ooit geweest voor oude hardware, maar die onderwerpen verzandden in te weinig inzet van de mensen die reacties plaatsten en zorgde voor te veel werk voor degenen die de taxaties deden 
Tenminste... dat is wat ik er van heb begrepen.
Tenminste... dat is wat ik er van heb begrepen.
[ Voor 11% gewijzigd door Motrax op 17-06-2007 13:17 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Is een systeem een grootheid? Volgens mij niet. Hoe wil je dat laten schatten dan?
Zie ook dit topic.
Ik schat dat je een pentium en geen amd hebt...
[ Voor 4% gewijzigd door Ejorne op 17-06-2007 13:21 ]
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Neen, ik wil gewoon binnenkort mijn systeem verkopen, maar ik heb echt geen idee v/d prijs,eamelink schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:18:
Is een systeem een grootheid? Volgens mij niet. Hoe wil je dat laten schatten dan?
Dit is het systeem:
-------------------------------------------------------------------------
Besturingssysteem: Windows XP professional (niet legitiem )
Proc.: Celeron (R) CPU 2.00 Ghz
Harde schijf:Quantum fireball 40 gb
CD-RW schrijver en DVD station
Video kaart: Radeon 9250
MOBO: 845PE neo MSI
Geheugen: 512 mb
Voeding: 300 bij kast
Kast:Aopen case
In ieder geval is het niet de bedoeling om nu in LA alsnog jouw systeem te taxeren
Zie voor de reden waarom we geen taxaties meer doen en tips hoe je zelf de waarde van een systeem kunt bepalen:
dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31"
Voor een overzicht van de discussie over het al dan niet taxeren verwijs ik graag naar het eerder genoemde topic.
dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31"
Voor een overzicht van de discussie over het al dan niet taxeren verwijs ik graag naar het eerder genoemde topic.
[ Voor 67% gewijzigd door Lustucru op 17-06-2007 13:40 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1