Toon posts:

Maxtor of IBM???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Maxtor 20,4 Gb (52049U4) harde schijf. Die laat m'n systeem telkens vastlopen als ik DMA enable.

Maar goed, ik wil dus een andere want 20 Gb is zo vol en aan vastlopers heb ik niks.

Mij lijkt me de IBM DTLA 46,1 Gb (DTLA-307045) een goede keuze. Of kan ik beter weer een Maxtor nemen?

Jeroen.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Euh als je systeem vastloopt als je de DMA aanzt zou ik dat eerder zoeken in je mainboard (drivers) dan in je harddisk eigenlijk.

Verder zou ik zelf altijd een IBM kopen, maar het maakt eigenlijk weinig uit.

Verwijderd

Topicstarter
die 20 Gb gaat dan gewoon naar de andere pc...

Ik was toch al van plan een andere te kopen.
Na het aanzetten van DMA stopt de harde schijf na een tijdje er spontaan mee. Resetten heeft geen zin, bios herkent hem ook niet meer. Uitzetten en dan weer aan is de enige manier op de hdd weer te kunnen gebruiken...

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Verwijderd

Zeker IBM nemen!

1. De snelste
2. De stilste

Duidelijk hoop ik!
;)

Verwijderd

IBM !! De mijne is echt fluister-stil. Alleen jammer van die HD-coolers en m'n x-tra inlaat fan. Anders hoorde ik (bijna) helemaal nix.... 8-)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Welke is de goedkoopste? Ze doen niet zo heel veel voor elkaar onder dus kun je net zo goed de goedkoopste nemen.

Verwijderd

Zeker IBM nemen:
snel
stil
warmte-ontwikkeling is zeer laag
Bij Sisoft Sandra gaat íe off the scale in snelheid.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Maxtor, IBM's gaan snel stuk.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:55
Was dat nu voor bullshit. Omdat veel mensen er 1 hebben gaan er veel stuk, logisch (daarom zijn ook altijd de ASUS kaarten aan de beurt).
Draai anderhalf jaar met mijn DJNA en dat ding wordt echt niet ontzien, eind van de maand komen 2 x IBM DTLA 307045 en kan de Maxtor (en Seagate) verkassen, IBM all the way :)

Neemt niet weg dat ik over die Maxtor ook niks te zeiken heb ofzo, is trouwens IBM binnenwerk.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik zou IBM nemen(met mijn IBM nog nooit prob's gehad)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:35
Maxtors zijn minstens zo stil als IBM's, worden ook echt niet warm, en doen qua snelheid echt niet merkbaar onder aan IBM's. Beide zijn top disken:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1