Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Kopje kosten bij de pricewatch onduidelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af waarom het kopje kosten(welke meestal voor verzendkosten staat) alleen maar kosten staat. Met daarnaast prijs. Het is namelijk nogal onduidelijk. Op het moment dat ik een vriend een camera laat zoeken dacht hij die al voor 4,95 mee te kunnen krijgen.

Het zou net wat duidelijker zijn als er gewoon verzend kosten o.i.d. staat.

Misschien dat jullie hier wat aan hebben?:)

Verwijderd

Vroeger werden er inderdaad enkel verzendkosten weergegeven, maar onder andere door handig gebruik van Shops van variabele kosten en het daarnaast niet berekenen van verzendkosten leken deze onterecht erg goedkoop.

Vandaar dat dit veranderd is naar kosten, waarbij deze kunnen bestaan uit meerdere zaken:
reviews: Tweakers.net FAQ

Zoals je in dit voorbeeld kan zien, worden soms ook veel meer soorten kosten al weergegeven:
http://tweakers.net/shopreview/6999

Verder is het alvast voorbereid op meer geavanceerde berekeningen, maar is dat nog niet in gebruik omdat ook andere gegevens daarvoor nodig zijn. (Gegevens die in de nieuwe PW onder productinformatie weergegeven kunnen gaan worden zoals grootte en gewicht).
Doel is straks voor een complete bestelling een nauwkeurig beeld te kunnen geven van alle bijkomende kosten, zelfs inclusief variabele kosten van gewicht en meerdere colli. Het vergelijken van prijzen voor een totale winkelmand wordt daarmee nog nauwkeuriger.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 13:51 ]