Met de koeler voor mijn x1900xt had ik ook al problemen met koelpasta. En nu waarschijnlijk weer. Ik las dat de koelpasta heel perfect erop moet. En ik dacht dat door de druk van de koeler de pasta wel uitgesmeerd zou worden.
Het gaat om een Cooler Master Hyper UC op een E6600. Ik heb foto's gemaakt van toen ik de koelpasta erop deed. Maar nu op de foto's zie je pas echt goed dat het er niet vlak opzit.
Zou dit de reden zijn dat hij niet goed koelt? Volgens speedfan is mijn processor 36 graden, en core0 45 en core1 46 graden. En dit is Idle !
schoon
koelpasta
en nu bedenk ik me nog iets. Aan de achterkant van mijn moederbord heb ik dit zo bevestigt, ik vindt het er zelf nogal raar uitzien en ik vraag me ook echt af of ik dit goed heb gedaan. De gebruiksaanwijzing was ook echt heel slecht:
Het gaat om een Cooler Master Hyper UC op een E6600. Ik heb foto's gemaakt van toen ik de koelpasta erop deed. Maar nu op de foto's zie je pas echt goed dat het er niet vlak opzit.
Zou dit de reden zijn dat hij niet goed koelt? Volgens speedfan is mijn processor 36 graden, en core0 45 en core1 46 graden. En dit is Idle !
schoon
koelpastaen nu bedenk ik me nog iets. Aan de achterkant van mijn moederbord heb ik dit zo bevestigt, ik vindt het er zelf nogal raar uitzien en ik vraag me ook echt af of ik dit goed heb gedaan. De gebruiksaanwijzing was ook echt heel slecht:
[ Voor 17% gewijzigd door YOGI op 17-06-2007 14:40 ]