Toon posts:

Opeens een E partitie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers!

Ik zit met een nogal irritant probleem. Ik heb geconstateerd dat ik opeens over een E partitie beschik. Ik weet hier zelf niets van, dus begrijp ik niet waar deze opeens vandaan komt. Er hebben 2 andere mensen wel eens hun mail gecheckt als zij bij mij op bezoek zijn geweest, maar dit zijn allebei mensen die vrijwel niet met pc's om kunnen gaan, laat staan partities aan te maken. Ik zal even wat verdere uitleg geven, zodat de situatie wat duidelijker te schetsen valt.

Ik heb een Samsung (80GB, bedoeld voor Windows XP) en een Seagate schijf (320GB, bedoeld voor apps, mp3, video's en andere bestanden. Dus de C partitie bevat alleen Windows XP Professional en de D partitie bevat al het andere.

De situatie nu is zo dat de C partitie nog maar 9,96GB (plus minus) is, waarvan iets van 980MB vrije schijfruimte (niet al te handig dus), de D partitie blijft ongewijzigd, en opeens een E partitie met 68GB (wederom plus minus). Uiteraard brengt dit de nodige problemen met zich mee, omdat ie nou de hele tijd zeurt dat er onvoldoende schijfruime beschikbaar is.

Hoe zorg ik dat dit zo snel mogelijk weer opgelost wordt? Dat ik gewoon weer zo snel mogelijk terug ga naar de oude situatie, dus een C partitie (80GB) en een D partite (ongewijzigd dus) en GEEN E partitie.
Hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen, alvast bedankt!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat laat Schijfbeheer zien, qua indeling (start > uitvoeren: diskmgmt.msc) ?

Bijvoorbeeld:Afbeeldingslocatie: http://potyo.uw.hu/2k3diskmgmt.gif

Je kan je screendump uploaden bij bijvoorbeeld imageshack, omploader.

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je zeker dat je niks hebt gedaan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
0xDEADBEEF schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:22:
Wat laat Schijfbeheer zien, qua indeling (start > uitvoeren: diskmgmt.msc) ?

Bijvoorbeeld:[afbeelding]

Je kan je screendump uploaden bij bijvoorbeeld imageshack, omploader.
Ik ga dit direct checken als ik dalijk thuis ben!
Weet je zeker dat je niks hebt gedaan?
Ik ga nu alsnog twijfelen, maar ik kan niet herinneren dat ik een extra partitie aangemaakt heb...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 15:39 ]