Toon posts:

[Photoshop CS3] Kan trial-software niet starten? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, allen goedemorgen.
Ik heb gister de trail bij adobe gedownload van Photoshop CS3 met vele extra's (zitten er standaard bij). Nu heb ik hem geinstalleerd maar als ik dan de trail wil starten is dit niet mogelijk, ik krijg de volgende error: a problem was encountered while trying to load the trial period for Adobe Photoshop.
Dan moet ik een serial invullen voor een volledige versie, die ik dus niet heb. Ik heb het proberen te reinstallen, via regedit photoshop verwijderd en alle mappen uit programfiles van photoshop verwijderd. Opnieuw opstarten heeft uiteraard ook geen zin. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen en heb google al overbelast.
Ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen, ik gebruik overigens Vista Home Premium x64.

Verwijderd

met Vista 64 heb ik ook vreemde verschijnselen gehad wat trials betreft. Winrar bijvoorbeeld telde bij mij omhoog ipv per dag af te tellen :)
Niet veel aan te doen vrees ik.

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 22:12
Het enigste wat je nog kan proberen is een verse reinstall, met behulp van het CS3Clean Script. Eigenlijk bedoeld voor pre-releases, maar het werkt ook gewoon voor de uiteindelijke versie van CS3.

Mij heeft het al meerdere malen geholpen met foutieve CS3 instalaties. :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan

[CS3] Trail probleem > [Photoshop CS3] Kan trial-software niet starten? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net geprobeerd het met dat programmatje te doen maar dat werkte niet, nu heb ik ook mijn pc opnieuw geinstalleerd maar het blijft gewoon hetzelfde probleem veroorzaken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ook even een nieuwere trail versie gedownload en ook de extended versie maar het mag allemaal helemaal niet helpen. Het komt me echt de keel uit nu ik wil zo graag even kijken of het wat is.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het algemeen beleid #nietopprijs ;)

Heb je de volgende dingen al gedaan:
• Adobe KB doorzocht
• Gegoogled op je foutmelding

Ik krijg nl. een hele hoop websites die er wat over te melden hebben (meer een algemeen issue met adobe software lijkt het).

HTH

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bodoelt u met het Adobe KB doorzocht?
Ik heb wel gegoogled op de foutmelding, dat is het eerste wat ik doe maar ik vind echt geen oplossing. Vindt u die wel, zou u hem dan willen laten zien?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Je kan ook even wachten totdat ik weer in dit topic kijk, ipv op allerlei manieren benaderen ;)

http://www.adobe.com/support/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1